logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Budowa taniego, miniaturowego odtwarzacza MP3 DIY z pamięcią USB lub kartą SD

marek19951 24 Maj 2007 15:35 1221 3
REKLAMA
  • #1 3916847
    marek19951
    Poziom 16  
    Ocena: 8
    Witam otóż jestem nowy w elektronice więc nic niewiem a zainteresowało mnie to i mam pytanie czy jest możliwość zrobienia samemu jakiegoś odtwarzacza np. mp3 lub coś takiego? jak najmniejszym kosztem powiedzcie czy da się takie coś zrobić np. żeby miał swój mały dysk i grał normalnie lub żeby odtwarzał cd i mam jeszcze jedno pytanie czy da się przerobić pendrive'a na mp3? ponieważ pendrive jest tańszy i na nim bym wrzucił muzykę ale czy da się jakimś sposobem ją odtworzyć?

Pozdrawiam,
    Marek
  • REKLAMA
  • #2 3916924
    pawel200388

Poziom 17  
    Ocena: 17
    Jest cos tyakiego. Wpisz w wyszukiwarce yampp. To jest odtwarzacz mp3 z obsluga dyskow twardych, cd-rom, albo kart pamieci wszelakiego typu :) Tylko ze to nie jest maly koszt, ceny sam lepiej sobie sprawdz :)
    Konto firmowe:
    Think of Home Paweł Michałowski
    Moniuszki 2, Skierniewice, 96-100 | Tel.: +48 XXX XXX XXX (Pokaż) | Strona WWW: www.thinkofhome.pl
  • REKLAMA
  • #3 3918023
    marek19951
    Poziom 16  
    Ocena: 8
    No to jest trochę za drogie ale dałoby się zrobić z pendrive'a odtwarzacz mp3 lub wykorzystać jakoś stary,poczciwy odtwarzacz cd-rom od kompa który ma przycisk play
  • #4 3919357
    pawel200388

Poziom 17  
    Ocena: 17
    Nie, bo do tego potrzebny jest dekoder mp3. I to jest wlasnie najdrozsza czsc calego urzadzenia. Lepiej sobie kup odtwarzacz mp3, bo widze ze o elektronice nie masz zielonego pojecia..
    Z pendriva mzna zrobic, ale bedzie duzy, niewiele tanszy (jesli w ogole) i trza sie samemu pobawic z obsluga tej pamieci...
    Konto firmowe:
    Think of Home Paweł Michałowski