logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak usunąć podwójny wpis systemu Windows XP po formacie?

pawel-elektronik 31 Maj 2007 13:00 942 7
REKLAMA
  • #1 3939076
    pawel-elektronik
    Poziom 11  
    Po sformatowaniu dysku i instalacji Win XP mam na początku okno wyboru systemu gdzie są dwa systemy Win XP i jeden Win domyślny.
    Jestem laikiem w sprawach PC więc proszę o pomoc jak to usunąć (najlepiej krok po kroku żebym niczego nie zepsuł).

https://obrazki.elektroda.pl/81_1180615280_thumb.jpg[/img]
    Moderowany przez TONI_2003:

Proszę tylko zamieszczać fotki tak jak w linku poniżej.
    Sądzę że jest to zrozumiale dla wszystkich, a przynajmniej powinno być.
    Ogłoszenie: Wklejanie zdjęć.

Sugeruję poprawienie treści postu jak i jego gramatyki przed wysłaniem !
    Ostatni raz zrobiłem to za Ciebie
  • REKLAMA
  • #2 3939086
    md
    Poziom 41  
    Ocena: 791
    Na dysku znajdź plik boot.ini - plik ten trzeba edytować, więc najpierw zmień jego atrybuty, potem zmeń jego zawartość np. na taką:
    timeout=30
    default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS
    [operating systems]
    multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional" /fastdetect /NoExecute=OptIn
    Na koniec ustaw atrybuty pliku boot.ini na "ukryty" i "systemowy" tak, jak było na początku.
    --------------------------------------
    Uważaj z eksperymentami, bo niewłaściwa zabawa z tym plikiem, może spowodować kłopoty z uruchomieniem Windows, najlepiej zrób sobie kopię zapasową tego pliku na innym dysku.
  • REKLAMA
  • #3 3939185
    pawel-elektronik
    Poziom 11  
    napewno boot.ini nie moge znależ takiego pliku na moim pc
    Popraw post !
    - stosuj duże litery zaczynając zdanie
    TONI_2003
  • #4 3939202
    md
    Poziom 41