Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Centralny zamek Astra F

04 Cze 2007 12:54 4031 7
  • Poziom 10  
    Witam
    Od kilku dni borykam sie z takim problemem. Do tej pory przy wysiadaniu z samochodu ryglowanie drzwi następowało przez naciśnięcie przycisku na pilocie.
    Obecnie przy próbie zamknięcia wszystkich drzwi z pilota wygląda to tak: Bolce tylnych drzwi i przednich pasażera idą w dół a następnie do góry. Bolec drzwi kierowcy w tym czasie ani drgnie. Dodatkowo nie działa zamykanie klapy bagażnika.
    Próbowałem zamykać z kluczyka ale w momencie przekręcania kluczyka w zamku napotykałem na duży opór, a nie chcę kręcić dalej bo w końcu go złamę..
    Obecnie zamykanie wygląda tak: wkładam kluczyk, przekręcam do pojawienia sie oporu i tak trzymając kluczyk wciskam przycisk na pilocie. Wszystkie bolce sie chowają a ja przekręcam kluczyk do pozycji pionowej i go wyjmuję.
    Dodam, że otwieranie odbywa sie z pilota bez żadnych problemów.
    Normalnie obstawiałbym zacinający się mechanizm lub uszkodzony siłownik w drzwiach kierowcy ale nie działające zamykanie klapy bagażnika sugeruje w/g mnie jakąś poważniejszą usterkę.
    Czy ma ktoś może jakiś pomysł co z tym fantem zrobić. Ja jeżeli chodzi o centralne zamki jestem zielony.
    Pozdrawiam
  • Poziom 11  
    Witam:niestety musisz zdjac panel dzrzwi i sprawdzic zamatowanie zamka . To jest zamek sterujacy i dlatego masz problem ze wszystkimi zamkami.
  • Poziom 10  
    Witam:niestety musisz zdjac panel dzrzwi i sprawdzic zamatowanie zamka . To jest zamek sterujacy i dlatego masz problem ze wszystkimi zamkami.

    Problem w tym, że bawiłem się w to przez weekend i do żadnych konstruktywnych wniosków nie doszedłem (jedynie napotykałem na duży opór ruszając cięgnami).
    Dodam, że u mnie w momencie zamykania drzwi z pilota załącza się również alarm. Może to jednak alarm bruździ?
    Centralny jest fabryczny a alarm jakiś fox. Można to jakoś przeprogramować lub jeszcze raz zaprogramować?
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    maka777 napisał:
    napotykałem na duży opór ruszając cięgnami

    i tego problemu należy się pozbyć. Alarm zostaw w spokoju bo w nim przyczyny narazie nie widzę. (nie może być dużego oporu na cięgnach)
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Odczep siłownik od zamka.Bo to może być zarówno usterka kasety, jak i samego siłownika. Sprawdź, gdzie jest ten opór i nim się zajmij. A to, że nie działa też siłownik tylnej klapy, to według mnie zbieg okoliczności, bo siłowniki są ze sobą spięte równolegle. I skoro reszta działa, to ten tez powinien.
  • Poziom 33  
    Panowie ile można się rozczulać nad padniętykm siłownikiem w drzwiach kierowcy???A może jeszcze powiesz czy zamek oryginalny czy zakładany?
  • Poziom 26  
    xwit napisał:
    A może jeszcze powiesz czy zamek oryginalny czy zakładany?

    xwit dobrze mówi, nawet w salonach zakładali "sztukalce" pod klienta, aby auto wyjechało z firmy........
    Wracając do tematu, poczekamy aż autor topicu się wypowie.