Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Astra II centralny zamek tył

04 Cze 2007 22:50 3412 9
  • Poziom 20  
    Witam mam taki problem nie zamykają się dzwi tylnie od strony pasażera ani z pilota ani z kluczyka ! Poza tym wszystkie siłowniki chodzą bez problemu czy z pilota czy z kluczyka ! Sprawdziłem na sam początek przewody w słupku i są ok poniważ podpinałem kontrolke i świeci się jak zamykam na jednym przewodzie i na drugim jak otwieram czyli napięcie dochodzi ! Moje pytano co to może byc czy jest tam gdzieś krańcówka a jeżeli tak to jaka (jaki typ) a może padł siłownik ! proszę o porade ! :cry:
  • Poziom 15  
    Nawet jeżeli padnie krańcówka to zamek z tyłu i tak musi sie zamknąć możesz to sprawdzić na otwartych prawidłowych drzwiach. Reasumując padł Ci siłownik.

    Dodano po 1 [minuty]:

    lub jest w jakiś sposób zablokowany (zatarty) zdejmij tapicerkę drzwi, wyciągnij cały zamek i sprawdź czy działa.
  • Poziom 11  
    sprawdz na czarno/zoltym i czarno/czerwonym przy samym zamku czy naprzemiennie wystepuje + i masa jesli tak to zamek do wymiany,bo w sumie to czesta bolaczka kazdego opla.Przy odrobinie rzezby mozna zamontowac uniwersalny silownik za 5 czy 10zl.. powodzenia

    A jesli przy zamku nie pojawia sie napiecie sprawdz przepust-opel ma dosc lamliwe przewody...
  • Poziom 20  
    Odpisuje ponieważ zanim zdążyłem wziąśc się za rozebranie tapicerki. Drzwi się zablokowały i nie moge ich otworzyc nawet jak wyciągnne "cycka" do góry, ani od zewnątrz ani od wewnątrz ! Mam zamiar rozebrac tapicerke od środka Tylko moje pytanko jak ja rozbiore to jak je odblokowac aby się otworzyły ! Moja diagnoza jest taka że jężeli nie działał wcześniej ten siłownik czyli nie zamykał ani nie otwierał (przewody w słupku ok napięcie dochodzi) i nagle zablokowal drzwi to krańcówka w zamku padła na maxa ! :cry: Proszę o pomoc co o tym sądzicie ! :cry:
  • Poziom 11  
    Najpierw sciagnij tapicerke-wbrew pozorom schodzi bez problemu.A pozniej pozagladaj-moze linka spadla albo ktores ciegno.Nie pamietam juz jak to bylo ale nieraz robilem takie przypadki;)i bez wiekszych problemow drzwi sie otwieraly.Twoj zamek poprostu zadzialal-zaryglowal.Szkoda ze nie chce odryglowac....
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    AstaII ma ryglowanie i właśnie ci się centralny zaryglował. Moje podejrzenia padły by raczej na wiązkę: słupek - drzwi.
  • Poziom 11  
    Rzeczywiscie czesto lamia sie tez przewody w przepustach ale w jaki sposob mialoby to wplynac na zaryglowanie?
    Raczej by nie zaryglowal i nie zadzialal.
    Uszkodzeniu ulega cos wewnatrz samego zamka-nie wiem co bo nigdy go nie rozbieralem.Za to pracujac w serwisie wymienialem ich dziesiatki;)
  • Poziom 12  
    miałem podobny problem w octavii zamek sie tak zaryglowal że zadnym sposobem nie dało sie go otworzyć tylnych drzwi za kierowcą, po rozebraniu okazało sie ze były przetarte przewody w słupku srodkowym i to może byc przyczyną.
  • Poziom 11  
    ja mialem juz taki przypadek tylne prawe drzwi zaryglowalo i koniec problem silownik mozna naprawic nie trzeba wymieniac . a jak otworzyc drzwi ?? nie wiem czy to skuteczna metota w kazdym przypadku tego typu ale mi sie udalo ,co prawda lekko po chamsku ale skutecznie, poprostu wzialem narzedzie typu popularna zabka i przez gruba szmate zlapalem dydka i mocno do ciaglem i w tym momecie nadusilem otwieranie w pilocie i wyskoczyl cycus a drzwi jak sezam otworzyly sie i tzreba bylo naprawiac zamek .zycze milej zabawy.

    Dodano po 10 [minuty]:

    jak wymontujesz juz zamek to powiem ci jak go naprawic chyba ze lubisz wymieniac na nowe totez sprawe zalatwi