logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak skonfigurować serwer na Celeron 300A z 256MB RAM do pobierania i udostępniania?

arkuz 10 Cze 2007 22:48 1467 7
REKLAMA
  • #1 3972503
    arkuz
    Poziom 13  
    Ocena: 3
    Jest komputerek celeron 300A, 256 Mb ramu, dysk 4,3, grafika S3 VGA,
    chciałbym aby na tym czymś chodził emule, bitcomet (albo coś innego do torentów) i aby można była ściągać z serwerów (rapidshare, megauplaud, itp.). Ma to roździelaś sygnał na drugi komputer z XP. Po instalacji chciałbym sterować tym z tego drugiego kompra. Czy jest to możliwe i na czym?
    Jeżeli chodzi o linux to jestem laikiem ale chciałbym się nauczyć.
    Jeśli ktoś chce napisać: nie zaczynaj..., poczytaj zanim zapytasz..., google..., niech sobie daruje czytałem, mam mętlik w głowie, próbowałem z założeniem serwera wg opisu na elektrodzie nie udało się, SUSE 10.XX czhodził za wolno.
    Z góry dzięki
  • REKLAMA
  • #2 3972528
    Oberon
    Poziom 15  
    Ocena: 11
    No powiem krótko : dużo roboty przed tobą (czytania bo samo ustawienie to raczej niewiele miałem tego nie pisać ale musiałem :D ) ok do rzeczy:

Jezeli chodzi o sciaganie to Mldonkey odpalasz na tym kompie który dzieli i łaczysz sie przez telnet albo www(przeglądarke) i obsługujesz dość prosta sprawa ale wymaga poczytania :D obsługuje wiele sieci: torent, Directconnect, emule itp

Co do podziału to również trzeba poczytać i odpowiednio skonfigurować (choc to mała sieć wiec zawiele komplikacji nie będzie ) routing pakietów :D

Tu mozesz poczytac: http://www.linux-serwer.info/content/view/42/1/ i po wpisaniu linux router w google równiez :D

Oczywiscie linux do tego jest bardzo namiejscu :idea: :D

czolem
    Oberon
  • REKLAMA
  • #3 3972552
    Platon
    Poziom 42  
    Ocena: 170