logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak nagrać plik MPG 2GB na płytę DVD 4,7GB bez konwersji do 9,4GB?

bulba1 13 Cze 2007 08:07 2264 8
REKLAMA
  • #1 3979405
    bulba1
    Poziom 24  
    Ocena: 59
    Musze nagrac film na płyte DVD w formacie Video DVD
    Plik mam w formacie mpg i na dysku ma cos ponad 2 GB ale jak chce go nagrać na płyte to chce mi go przekonwertować na 9,4 GB a płytka ma tylko 4,7.
    W jaki sposób i jakim programem mam go przygotować aby zmiescił sie na płytke.
    Niestety w tej kwestii jestem zielony
  • REKLAMA
  • #2 3979419
    dasko
    Poziom 20  
    Ocena: 72
    W Nero Vision jest opcja zmiany formatu i jakosci w ten sposob ze mozesz dobrac jakosc zeby zmiescilo ci sie na plycie chociaz ja uzywam Winavi (http://www.winavi.com/) moim zdaniem duzo szybszy i duzo lepszy a tak poza tym to dlaczego chcesz zapisac akurat w tym formacie?
  • REKLAMA
  • #3 3979448
    bulba1
    Poziom 24  
    Musi byc odtwarzane na starszym DVD które nie obsługuje nic innego jak VideoDVD no i oczywiscie VCD i SVCD
  • REKLAMA
  • #4 3981923
    tolkien1980
    Poziom 18  
    Ocena: 22
    Pliki MPG najczęściej są zgodne z jakimś standardem (DVD, SVCD, VCD), a jeśli tak jest to istnieje możliwość ich authoringu do standardu DVD. Można to zrobić w DVDLab PRO.
    Najlepiej wczytaj plik do GSpot, zrób zrzut i dodaj zdjęcie do posta. Zobaczymy z jakim standardem mamy do czynienia i co ewentualnie będzie można zrobić.
  • #5 3983708
    kostian
    Poziom 25  
    Ocena: 87
    Ulead Video Studio - masz wybór rodzaju SVCD,VCD, DVD Video.
  • REKLAMA
  • #6 3984626
    bulba1
    Poziom 24  
    Unlead Video Studio chce nagrac 9,4 GB moze da sie to zrobic ale nie wiem jak
    A oto obrazek z GSPOT

Jak nagrać plik MPG 2GB na płytę DVD 4,7GB bez konwersji do 9,4GB?
  • Pomocny post
    #7 3985597
    sim
    Poziom 28  
    Ocena: 7