logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Czym różnią się Willemy? Do programowania 27c512.

supermaki 17 Lip 2007 14:59 1884 3
REKLAMA
  • #1 4089246
    supermaki
    Poziom 11  
    Ocena: 10
    Witajcie, nie znam się na programowaniu i programatorach ale muszę kupić programator i wybór padł na Willema.
    chodzi mi o to że znalazłem kilka najnowszych modeli jak opisują sprzedawcy i każdy jest najlepszy.
    Mam prośbę do Was żebyście mi podpowiedzieli który będzie dobry do programowania 27c512, tzn potrzebuję odczytać zawartość i zaprogramować nową kość coś. Chodzi mi o Willem pro3, Willem 7.1.

Może macie jakiś inny typ który będzie się do tego nadawał.
  • REKLAMA
  • #2 4089404
    Ibuprom
    Poziom 26  
    Ocena: 180
    Willemy z tego co wiem różnią się osprzętem. Różnice są najczęściej w sposobie podłączania do komputera, modyfikacjach źródła zasilania, natomiast sama elektronika będąca najbliżej układu programowanego jest we wszystkich taka sama (mogą się różnić co najwyżej wersjami układów CMOS, pełniących jednak taką samą funkcję). Ja wybrałbym najtańszy, zasilanie przez USB czy też korzystanie z wbudowanej przejściówki USB - LPT nie zawsze "wychodzi na zdrowie" a koszty niepotrzebnie rosną. Niemniej jednak jeśli używasz laptopa bez LPT to wersja USB będzie jedyną opcją.
  • REKLAMA
  • #3 4089506
    supermaki
    Poziom 11  
    Ocena: 10
    Z tego co wyczytałem to oba mają zasilanie przez USB i nic nie pisali że komunikacja odbywa się przez USB. Więc oba mają te same funkcje tzn. zasilanie z zasilacza lub USB a komunikacja przez LPT.
    Mam w laptopie LPT więc nie ma problemu, oba są w podobnej cenie tylko teraz który będzie lepiej współpracował z EPROMAMI.
    Ma mi to służyć do robienia kopii pamięci w sterownikach, w jednym typie jest właśnie M27C512 a w innych jeszcze nie wiem ale myślę że coś podobnego.
  • #4 4089525