logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak rozdzielić sygnał Cyfra+ na dwa telewizory? Urządzenia i schematy

Myszor222 18 Lip 2007 19:05 2276 9
REKLAMA
  • #1 4093034
    Myszor222
    Poziom 11  
    Ocena: 2
    witam
    szukałem ale nie znalazłem podobnego tematu wiec pisze nowy. chodzi mi o to zęby rozdzielić sygnał cyfry + na dwa TV jestem kompletnym laikiem w tych sprawach wiec proszę o pomoc łopatologiczna jakiś schemat i jakie urzadzenia są potrzebne do tego!
    z góry dziękuje za pomoc
  • REKLAMA
  • #2 4093076
    Konto nie istnieje
    Poziom 1  
  • REKLAMA
  • #3 4093372
    michcio
    Specjalista elektryk
    Ocena: 480
    Poprawka, MUSI być 1 konwerter typu TWIN. Drugo konwerter na antenie służy do odbioru innych satelit, a nie do podłączania kolejnego tunera.
  • REKLAMA
  • #4 4093780
    kamiljan1
    Poziom 24  
    Ocena: 49
    ewentualnie kupić taki z podwójnym wyjściem (po jednym dla każdego tunera). O takim właśnie napisał. Kamil
  • #5 4094764
    michcio
    Specjalista elektryk
    Ocena: 480
    Właśnie konwerter z dwoma wyjściami to konwerter TWIN...:D
  • REKLAMA
  • #6 4098350
    wojwor
    Poziom 2  
    mam podobny dylemat, może ten schemat Ci pomoże
    Załączniki:
    • ANTENA2b.pdf (70.54 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • #7 4101843
    tomas
    Poziom 16  
    Ocena: 27
    Chyba że kolega nie chce ponosić kosztów i mieć taki system że ustawiony kanał na tunerze SAT oglądać jednocześnie w dwóch TV, to proponuję zakupić kilkanaście metrów kabla AV i 2 wtyki EURO (SCART) i takim kabelkiem podłączyć drugi TV w innym pokoju. Dodatkowo dokupić radiowy przedłużacz pilota by mieć możliwość z pokoju przełączać kanały w tunerze.
    Całkowity koszt ok 100zł
    http://www.allegro.pl/item216104840_pp200_xxxx_radiowy_przedluzacz_pilota_xxx.html
    pzdr
  • #8 4101929
    Konto nie istnieje