logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

AMD czy Intel? Jaki będzie odpowiednik? Co wybrać?

The_Crow 29 Lip 2007 14:26 2117 13
REKLAMA
  • #1 4125544
    The_Crow
    Poziom 13  
    Ocena: 4
    Witam

Piszę ponieważ kompletnie nie znam się na prockach Intela, stąd moje pytanie. Jaki będzie odpowiednik AMD Athlon 64 X2 6000+ s.AM2? Zastanawiam się nad tym czy brać tego amd'k czy jego odpowiednika w intelu.

Moderowany przez jankolo:

Przeniosłem z działu Komputery Hardware

• REKLAMA
  • #2 4125672
    bursta
    Poziom 27  
    Ocena: 34
    Nie pytaj ..., spór toczy się od lat czyje produkty lepsze. Nie znajdziesz jednoznacznej odpowiedzi, jedni zaciekle będą bronić Intela, inni dadzą się zabić za AMD. Po prostu weź i ciesz się dobrym sprzętem. Jeśli różnice są to nie aż takie wielkie jak by wydawać się mogło. Technika poszła tak mocno do przodu, że nie będą one miały większego znaczenia. To moje zdanie i pewnie pojawią się inne, jednak nie było moim zamiarem wywołanie kolejnej bezowocnej dyskusji w której nie wezmę dalej udziału.
    Pozdrawiam
  • #3 4125702
    The_Crow
    Poziom 13  
    dzięki :) mam jeszcze pytanie co do kart graficznych, jestem zwolennikiem ATI na Nvidi nie bardzo się znam. Będę zmieniał całego kompa i jak na razie czekam bo nie widzę po żadnej ze stron karty w dobrym przedziale tech/cenowym i jeszcze te spekulacje na temat R700. Co byś doradzał ATI czy Nvidia, kupować coś z obecnych kart czy czekać do przyszłego roku?
  • REKLAMA
  • #4 4125882
    riger
    Poziom 24  
    Ocena: 9