Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Do posiadaczy Mazdy MX3 i nie tylko-wygląd wewnetrzny

DoctorX 31 Jul 2007 18:34 13434 16
    DoctorX
    Level 23  
    No witam,długo się czaiłem z zakupem no i od 2 miesięcy jestem posiadaczem MX3 V6.
    No hmm...ale chciałbym coś zacząc zmianiać w wygladzie,nie znam się na tuningu za bardzo i do tego chyba nie mam odpowiedniego zmysłu artystycznego...
    Mazda jest koloru czerwonego (ostry czerwony) i coś bym prysnął w środku,ale nie wiem co pasuje do tego koloru.Wierzcie mi pod tym względem jestem beznadziejny-nie wiem czy plastikowe elementy prysnąć na czerwono czy na jakiś inny pasujący do czerwonego kolor.
    Wiadomo jak już wybiorę jeden kolor to muszę sie go trzymać i resztę też traktować tak samo.
    Kupiłem sobie pistolet do malowania i trochę potrenowałem,nie wiem jaką farbę do plastików zastosować no ale to mniejszy problem(sobie gdzieś poczytam).
    hmmm....czy niebieskie LED są jeszcze modne? do podświetlenia deski,właściwie chciałbym żeby wchodziły w lekkie bordo-produkują takie ledy?No tylko żeby mi to zagrało znowu z tym kolorem który strzelę w plastiki...ja już nic nie wiem ;(
    Mi się wydaje że albo kolor czerwony(farby) albo jakiś niebieski,a może zielony ostry :?: co w ogóle jest na topie,albo na tyle uniwersalne żeby po jakimś czasie się kupiec na autko znalazł ;)
    PZDR
    Anonymous
    Anonymous  
    sebastianxxx
    Level 15  
    Jeszcze załóż czerwony worek na dźwignię zmiany biegów i hamulca ręcznego i efekt murowany. Nikt takiego samochodu nie kupi (a ludzie z wyczuciem smaku wyśmieją)