logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

PC nie włącza się po teście dysku Avi System Doctor - co mogło się stać?

ftalo 02 Sie 2007 11:36 3416 33
REKLAMA
  • #1 4138603
    ftalo
    Poziom 12  
    Ocena: 1
    Nigdy nie było problemów ani przy wydajnych zadaniach jak kompresja, wypalenie płyt itd..
    Nareszcie włączyłem programik Avi System Doctor (ten od All-plyera), aby przetestował jak szybko chodzi dysk.
    Widać było że dysk ostro pracuje i po kilku sekundach testowania niespodziewany cichy trzask w komputerze (jakby bezpiecznik padł), wyłączył się i już nie da sie go włączyć.

Dodam że prawie wcale nie znam się na sprzęcie ale niedawno ustawiłem biosa aby alarmował przy 60 stopniach na procesorze,bo miał wyłączone.
    Normalna praca na starcie to 30 stopni.

Komputer ma 5 lat, płyta główna AOpen, Pentium II - Celeron, 3 lata nie była formatowana główna partycja dysku.
    Poprawiłem post oraz temat. TONI_2003
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 4138613
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • Pomocny post
    #3 4138626
    K!lleR
    Poziom 39  
    Ocena: 130
    Po 1. Nie zadał kolega pytania.
    Po 2. Niech kolega zdemontuje komputer (skrzynkę) i zobaczy jakie posiada spustoszenie. Czy jest sens naprawiać.
  • Pomocny post
    #4 4138652
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • REKLAMA
  • #5 4138660
    ftalo
    Poziom 12  
    Nie ma nic, efekt tak jakbym odłączył zasilanie.
    W środku wszystko w porządku, od razu odkręciłem, nawet nic nie śmierdziało, nie było żadnego dymu.
  • Pomocny post
    #6 4138672
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #7 4138679
    K!lleR
    Poziom 39  
    Jeśli zasilacz na sucho wystartuje to ma kolega duże szanse. Niech kolega napisze jaki to dysk twardy posiada?
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #8 4138690
    Konto nie istnieje