logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Harman Kardon HK740 - samoczynne otwieranie szuflady po przerwie w użytkowaniu

wiaterwiater 02 Sie 2007 23:39 1680 6
REKLAMA
  • #1 4140935
    wiaterwiater
    Poziom 11  
    Witam wszystkich. Zaznaczam, że jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o sprawy o które chcę zapytać. Problem tkwi w odtwarzaczu CD Harman Kardon HK740. Otóż tak. Jeżeli jest przerwa w użytkowaniu powiedzmy kilku- kilkunastugodzinna, to wówczas po włączeniu przycisku POWER, samoczynnie wyjeżdża szuflada na CD. Po naciśnięciu przycisku od zamykania szuflady, szuflada wjeżdża do środka, następnie wyjeżdża i zapala się napis OPEN. I nic oprócz tego się nie dzieje. Może poza tym, że szufladę można uruchomić również przyciskiem PLAY. W tym momencie wystarczy odwrócić odtwarzacz spodem do góry, by wszystko wróciło do normy, to znaczy czyta płyty, odtwarza wyśmienicie, szuflada działa bez zarzutu, nic się nie dzieje nawet po wyłączeniu z sieci. Spokój do dnia następnego. Dodam tylko, że problem pojawił się kilka dni po tym jak oddałem odtwarzacz do przeczyszczenia lasera. Przestawał widzieć niektóre płyty. Po odebraniu sprzętu od fachowców wszystko było ok przez kilka dni. W tym czasie używany był może cztery pięć razy. Później wystąpiły opisane objawy. Niestety. Powtórka wizyta u fachowców niewiele zmieniła. Stwierdzili, że sprzęt jest sprawny i cześć. W dwóch innych punktach również zostałem potraktowany jak uciekinier z domu bez klamek. Nawet kasy nie chcieli. Czwarty fachowiec, po całonocnej obserwacji, powiedział wprost, że coś jest nie tak, ale on pierwszy raz się z czymś takim spotkał i nie będzie się babrał cały dzień, bo jak jeszcze nic nie znajdzie, to i tak nikt mu za starania nie zapłaci. Typowy pat. Mam więc prośbę. Może ktoś spotkał się z takim przypadkiem i jest skłonny podzielić się swoją wiedzą, to ja chętnie przekażę taką sug