Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Mikrofala Whirpool buczy i "spawa"

tymekk86 10 Sep 2007 14:05 5842 8
    tymekk86
    Level 11  
    Witam,

Jak w temacie mikrofala buczy i pojawia się błysk charakterystyczny do spawania.

Po rozkręceniu okazało się, że antenka magnetronu jest nadpalona oraz delikatnie przypalona jest płytka mikowa. Reszta magnetronu jak i inne podzespoły wyglądają normalnie.

Nie mam zbytnio doświadczenia jeśli chodzi o sprzęt AGD, ale wiem, że na pewno płykę muszę wymienić, ale co z magnetronem?

Muszę wymienić cały czy można jakoś wymienić antenkę - jeśli tak to gdzie ją można kupić.

(Sorry za jakość zdjęcia)
    Mikrofala Whirpool buczy i "spawa"
    [28-30.06.2022, targi] PowerUP EXPO 2022 - zasilanie w elektronice. Zarejestruj się za darmo
    cezet
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Magnetron do wymiany.
    Można sie pobawić w wymianę samej antenki, ale te sztuczki są nie dozwolone a poza tym musisz trawić na taki sam z używki. Każdy magnetron ma inną antenkę.
    jaszczur1111
    Level 33  
    Anteny pasują byle dlugość zachować.Wyczyść kanal mikrofal spirytusem i zamaluj ewentualne gole kawalki blachy w kanale.
    Jak by co to mam jakieś anteny...
    Oczywiście plytka mikowa do wymiany.
    cezet
    VIP Meritorious for electroda.pl
    jaszczur1111 wrote:
    Anteny pasują byle dlugość zachować.Wyczyść kanal mikrofal spirytusem i zamaluj ewentualne gole kawalki blachy w kanale.
    Jak by co to mam jakieś anteny...
    Oczywiście plytka mikowa do wymiany.

Magnetronów się nie naprawia!!!!
    Co to za metody???
    tymekk86
    Level 11  
    No to mogę tą antenkę wymienić czy nie ?? I jak wymienię na 0,5 mm dłuższą to się coś poważnego stanie ?