Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
TermopastyTermopasty
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mikrofala Whirpool buczy i "spawa"

10 Wrz 2007 14:05 5620 8
  • Poziom 11  
    Witam,

Jak w temacie mikrofala buczy i pojawia się błysk charakterystyczny do spawania.

Po rozkręceniu okazało się, że antenka magnetronu jest nadpalona oraz delikatnie przypalona jest płytka mikowa. Reszta magnetronu jak i inne podzespoły wyglądają normalnie.

Nie mam zbytnio doświadczenia jeśli chodzi o sprzęt AGD, ale wiem, że na pewno płykę muszę wymienić, ale co z magnetronem?

Muszę wymienić cały czy można jakoś wymienić antenkę - jeśli tak to gdzie ją można kupić.

(Sorry za jakość zdjęcia)
    Mikrofala Whirpool buczy i "spawa"
  • TermopastyTermopasty
  • Moderator AGD
    Magnetron do wymiany.
    Można sie pobawić w wymianę samej antenki, ale te sztuczki są nie dozwolone a poza tym musisz trawić na taki sam z używki. Każdy magnetron ma inną antenkę.
  • TermopastyTermopasty
  • Poziom 33  
    Anteny pasują byle dlugość zachować.Wyczyść kanal mikrofal spirytusem i zamaluj ewentualne gole kawalki blachy w kanale.
    Jak by co to mam jakieś anteny...
    Oczywiście plytka mikowa do wymiany.
  • Moderator AGD
    jaszczur1111 napisał:
    Anteny pasują byle dlugość zachować.Wyczyść kanal mikrofal spirytusem i zamaluj ewentualne gole kawalki blachy w kanale.
    Jak by co to mam jakieś anteny...
    Oczywiście plytka mikowa do wymiany.

Magnetronów się nie naprawia!!!!
    Co to za metody???
  • Poziom 11  
    No to mogę tą antenkę wymienić czy nie ?? I jak wymienię na 0,5 mm dłuższą to się coś poważnego stanie ?

Magnetron chyba będzie działał po wymianie antenki... W którymś z tematów ktoś napisał, że zdemontował antenkę i magnetron działał nawet bez niej...
  • Pomocny post
    Poziom 33  
    Sorry ale na mikrofalach i zabawie z magnetronami zjadŁem zęby.