logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Mikrofala Whirlpool - wymiana antenki magnetronu i płytki mikowej?

tymekk86 10 Wrz 2007 14:05 6349 8
REKLAMA
  • #1 4269137
    tymekk86
    Poziom 11  
    Witam,

Jak w temacie mikrofala buczy i pojawia się błysk charakterystyczny do spawania.

Po rozkręceniu okazało się, że antenka magnetronu jest nadpalona oraz delikatnie przypalona jest płytka mikowa. Reszta magnetronu jak i inne podzespoły wyglądają normalnie.

Nie mam zbytnio doświadczenia jeśli chodzi o sprzęt AGD, ale wiem, że na pewno płykę muszę wymienić, ale co z magnetronem?

Muszę wymienić cały czy można jakoś wymienić antenkę - jeśli tak to gdzie ją można kupić.

(Sorry za jakość zdjęcia)
    Mikrofala Whirlpool - wymiana antenki magnetronu i płytki mikowej?
  • REKLAMA
  • #2 4270265
    cezet
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 1406
    Magnetron do wymiany.
    Można sie pobawić w wymianę samej antenki, ale te sztuczki są nie dozwolone a poza tym musisz trawić na taki sam z używki. Każdy magnetron ma inną antenkę.
  • REKLAMA
  • #3 4271290
    jaszczur1111
    Poziom 33  
    Ocena: 494
    Anteny pasują byle dlugość zachować.Wyczyść kanal mikrofal spirytusem i zamaluj ewentualne gole kawalki blachy w kanale.
    Jak by co to mam jakieś anteny...
    Oczywiście plytka mikowa do wymiany.
  • REKLAMA
  • #4 4273371
    cezet
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 1406
    jaszczur1111 napisał:
    Anteny pasują byle dlugość zachować.Wyczyść kanal mikrofal spirytusem i zamaluj ewentualne gole kawalki blachy w kanale.
    Jak by co to mam jakieś anteny...
    Oczywiście plytka mikowa do wymiany.

Magnetronów się nie naprawia!!!!
    Co to za metody???
  • REKLAMA
  • #5 4273986
    tymekk86
    Poziom 11  
    No to mogę tą antenkę wymienić czy nie ?? I jak wymienię na 0,5 mm dłuższą to się coś poważnego stanie ?