logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Czy bezpieczne jest użycie Unitry PW9013 z jednym kanałem na imprezie?

slodkie_ciacho 12 Paź 2007 13:59 4837 4
REKLAMA
  • #1 4371603
    slodkie_ciacho
    Poziom 15  
    Ocena: 23
    Witam.
    Mam zepsuty wzmacniacz taki jak w tytule-nie gra jeden kanał jednak przyczyna tkwi gdzieś w przed wzmacniaczu, bo jak podam sygnał pod końcówkę mocy to gra...
    Potrzebuje go na jutro, jeśli nie załatwię innego. Moje pytanie brzmi: czy może on tak na tej jednej imprezie grać? Sprawny kanał z przed wzmacniacza podałem na oba wejścia które prowadzą do końcówek mocy.
    Z całkowitą naprawą nie dam sobie rady gdyż jestem początkujący... Sposób połączenia przedstawiam na schemacie:
    Czy bezpieczne jest użycie Unitry PW9013 z jednym kanałem na imprezie?
    Załączam schemat Unitry pw9010, ale wyczytałem że to to samo co pw9013.
    Pozdrawiam!
    Załączniki:
    • pw9013.pdf (278 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • REKLAMA
  • #2 4371971
    Ptolek
    Poziom 36  
    Ocena: 270
    Wzmacniacz może tak bez problemu pracować. Jedynie charakterystyka regulacji wzmocnienia zmieni się na "bardziej logarytmiczną".
  • REKLAMA
  • #3 4372213
    slodkie_ciacho
    Poziom 15  
    Ok a co masz na myśli pisząc "bardziej logarytmiczną"?
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #4 4372421
    Ptolek
    Poziom 36  
    Ocena: 270