logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Schemat pilota i odbiornika 12V do podświetlenia zamka samochodu

Prz83 19 Paź 2007 20:14 1353 4
REKLAMA
  • #1 4394364
    Prz83
    Poziom 2  
    Witam, jestem tu nowy, mam do Was taką prośbę... Mianowicie potrzebuję schematu takiego prostego urządzenia- pilota i odbiornika, który by włączał podświetlenie zamka w moim samochodzie... Parkuję w miejscu raczej nieoświetlonym i stąd wynikają problemy z trafieniem klucza do zamka... potrzeba mi tylko schemat pilota i odbiornika, który po naciśnięciu przycisku poda sygnał do odbiornika i włączy instalację 12V (w moim przypadku ze dwie diody led ale to nieistotne, aby tylko działał jak zwykły przycisk tyle że zdalnie sterowany). Zasięg raczej może ograniczać się do 3-5 metrów. Jako że nie znam się aż tak bardzo dobrze na elektronice proszę Was o pomoc... tylko schemat pilota i odbiornika, spis części (prosiłbym o dokładny opis elementów aby w sklepie elektronicznym wiedzieli o co chodzi) oraz przybliżoną cenę całości... płytkę i obudowę wykonam sobie sam... Wiem że wsród Was jest wielu fachowców od elektroniki i proszę bardzo o pomoc... Prosiłbym o pisanie na e-mail. Mój e-mail: prz(_at_)sfr.fr. Z góry dzięki :)[/b]
  • REKLAMA
  • #2 4394544
    Marczeli_P
    Poziom 20  
    Ocena: 12
    A ja widziałem takie bryloczki z diodą świecąą, która doskonale pomaga z trafieniem do zamkaw ciemności. Kosztuje pare groszy.
  • REKLAMA
  • #3 4394557
    Prz83
    Poziom 2  
    Marczeli_P napisał:
    A ja widziałem takie bryloczki z diodą świecąą, która doskonale pomaga z trafieniem do zamkaw ciemności. Kosztuje pare groszy.

Proszę, trochę wyobraźni... :) Wiem że to dla Was "pestka"...
  • REKLAMA
  • #4 4400655
    waski202
    Poziom 11  
    witam
    ja bym proponowal prosty zamek centralny z pilotem koszt ok. 100zl
    pozdrawiam:D
  • #5 4412189
    greg095