logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak podłączyć czujniki ruchu 12V i syrenę z przekaźnikiem?

alven 28 Paź 2007 11:01 2394 12
REKLAMA
  • #1 4422478
    alven
    Poziom 11  
    Ocena: 1
    Posiadam 2 czujniki działaja pod 12v, posiadaja 3 wyjscia jaki przekaznik zastosowac syrene takze posiadam zasilana pod 12v lecz nie wiem jaki przekaznik zastosowac i jak ma to byc wszystko razme polaczona jestem kompletnie zielony z tego tematu wiec prosze waso o pomoc aha nie wiem czy te czujniki nie musza sie widziec chodzi o to ze jak ja przerwe wiazke aby przekaznik sie zalaczyl i uruchomil syrene (czy przekaznik samochodowy bedzie do tego dobry?)
  • REKLAMA
  • #2 4422558
    mariann
    Poziom 39  
    Ocena: 645
    Witam
    Podaj typ czujników. Może jakaś fotka?
    Pozdrawiam
  • REKLAMA
  • #3 4422631
    alven
    Poziom 11  

mam takie dwa
  • #4 4423361
    mariann
    Poziom 39  
    Witam
    Szkoda, że fotki są niewyraźne. Na tym dolnym zdjęciu jest opis jak to podłączyć, tylko ten opis też jest trochę zniszczony i niewyraźny. Najlepiej było by rozebrać te czujniki i "organoleptycznie" stwierdzić gdzie co ma być podłączone.
    Wygląda, że plus zasilania to przewód brązowy. Do przekaźnika idzie przewód oznaczony jako "c" trudno po tych kolorach na fotce powiedzieć jaki to jest. Wygląda że do przekaźnika idzie pewnie ten jasny. Natomiast drugi przewód od przekaźnika idzie chyba do tego co został czyli niebieski. Przewód ten jest jednocześnie podłączony do minusa zasilania.
    Być może ktoś inny kto zna te czujki - pomoże Ci więcej.
    Pozdrawiam
  • #5 4423395
    alven
    Poziom 11  
    dokladnie to nie wime jaki przekaznik mam uzyc mam kilka od samochodu i prosze o pomoc czy takie beda dobre i jak to wszystko razem podlaczyc
  • #6 4423566
    elek555
    Poziom 37  
    Ocena: 250