logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak zlecić wykonanie przejściówki VGA-Composite/S-Video? Schemat w CHIP 09/2002

RYSZKENS 14 Wrz 2002 18:43 21562 29
REKLAMA
  • #1 42708
    RYSZKENS
    Poziom 2  
    Jestem laikiem w tych sprawach,dlatego chetnie zlece wykonanie przejsciowki VGA-Composite/S-video elektronikowi.Dolaczam schemat i wyglad takowej w ponizszym pliku.
    Kompletny opis znajduje sie w CHIPIE 09/2002,ktory moge rowniez potem zeskanowac.
    Załączniki:
    • scanimage01.jpg (1.01 MB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • REKLAMA
  • #2 42752
    draakul
    Poziom 20  
    Ocena: 6
    Nie wiem czy jesteś świadomy ceny scalaka AD725 w Polsce ?
    P pierwsze trudno go dostać (przynajmniej u mnie w mieście i okolicy)-sprowadzenia podjął się tylko jeden sklep.
    Po drugie CENA to 67 zł. (cena hurtowa w stanach to $5.)
    Do tego płytka+rezystory+wtyki+kwarc+itd... co daje w sumie ok 85-95 zł.
    Cena jest wysoka - więc jeżeli to nie musi byc ten układ to może zainteresuj sie tym drugim układem z Chipa 9/2002, którego koszt wynosi może z 15 zł a efekt podobny.

Wiem co mówię - bo przede mną leży płytka drukowana z powkładanymi elementami (nie wszystkie jeszcze przylutowałem) z konwerterem na AD725 :)

I gdyby nie to że za AD zapłaciła uczelnia w ramach projektu - to ze względu na cenę chyba nie zdecydowałbym się na tę przejściówkę - kupiłbym sobie po prostu nową kartę graf z TV-Out :)
  • #3 42869
    RYSZKENS
    Poziom 2  
    Po analizie DRAAKULA faktycznie uklad ten bedzie mnie drogo kosztowal,(scalak+czesci+robocizna), tak wiec zlecilbym wykonanie tanszego i prostszego konwertera VGA-EUROSCART. Wg opisu (schemat rowniez w numerze) CHIPA 09/2002 moze byc taniej i prosciej,schemat zeskanuje natychmiast zainteresowanemu.
  • #4 43025
    krzsiek
    Poziom 14  
    Ocena: 13