Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Spalony dysk Segate barracuda 60gb

Micha88 11 Gru 2007 19:27 1068 7
  • #1 11 Gru 2007 19:27
    Micha88
    Poziom 2  

Witam
    Spalił mi sie jeden z dysków 60 gigabajtowy. Jest on dla mnie bardzo ważny ponieważ jestem fotografem a a używałem go do przechowywania zdjęć i tak w kilka sekund cała moja praca prawdopodobnie wyparowała. Na poczatku przepaliła sie elektronika - nie bylo problemow dosyc popularny model wymieniłem na identyczna nowa. Podpinam pierwszy raz i słysze dziwne piszczenie układu - dysk nie pracuje. Po dokręceniu elektroniki dysk zaskoczył, dało sie słyszeć prace głowicy nastepnie dysk sie wyłączył. Teraz dysk normalnie zaskakuje, daje sie słyszeć przyspieszenie, nie słychać stukania głowicy ale komputer dysku nie widzi, ani przy podpięciu pod płyte główna ani przez przełaczke IDE/USB po czym po okolo 5min dysk przestaje pracować. Jaka jest tego przyczyna??Może coś zrobiłem źle??. Dysk był otwierany może zanieczyściłem kurzem talerze?? Moze da sie to jakoś przeczyścić?? Moze powinienem go oddać do servisu??Moze znacie jakis dobry servis na terenie katowic??
    Wszelka pomoc jest dla mnie bardzo ważna!!
    Pozdrawiam

0 7
  • #3 11 Gru 2007 19:57
    Micha88
    Poziom 2  

Odzyskiwanie danych przez ta firme kosztuje od kilku do kilkunastu tyś...

0
  • #4 11 Gru 2007 20:01
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #5 11 Gru 2007 20:24
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #6 12 Gru 2007 07:53
    BIGOLSEN
    Specjalista - HDD i odzyskiwanie danych

Tyle się pisze o otwieraniu dysków , a ludziska nadal to samo robią . Co chcą przez to osiągnąć ?
    Brak słów .

Pozdrawiam .

0
  • #7 12 Gru 2007 08:25
    yakub0
    Poziom 12