Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

PIONEER DEH-2900MP i renault megane coupe

14 Gru 2007 22:13 2655 8
  • Poziom 10  
    Witam,
    Mam pewien problem ,a mianowicie... kopiłem radio PIONEER DEH-2900MP do radia załączona była kostka ISO... renault ma 6 głosników... i to chyba jest moj problem - 2 glosniki z prawej strony graja tylko bass (jeden z nich powinien grac sopran) ,a 3 wcale nie gra(zapierdzi raz na jakis czas)... z lewej natomiast graja wszystkie ładnie... ale z tego co słyszałem to są 2 soprany... ma ktoś jakies schematy które pomogą mi to podłączyć(jestem nowicjuszem w tych sprawach)...jakies sugestie? Proszę o pomoc
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Sugestie są takie, że te głośniki z przodu są spinane parami, czyli woofer z tweeterem stanowią JEDEN głośnik dla radia. Schematu tu nie trzeba. Wystarczy opis kostki ISO i miernik lub nawet bateryjka. Odsyłam do funkcji SZUKAJ i lektury forum.
  • Poziom 10  
    czyli tak jak rozumiem wystarczy poprzekładać w kostce ISO bolce od głośników?
  • Poziom 20  
    http://www.studio24.prv.pl/
    tam znajdziesz opis iso - zasilanie i głośniki.

Pytanie:
    Czy wcześniej było jakieś radio i grało dobrze?

Megane coupe ma fabrycznie:
    - na desce pod szybą po lewej i prawej głośniki wysokotonowe,
    - w drzwiach midbasy 16,5cm,
    - w tylnej półce głośniki 13,5cm
    opisz w którym głośniku jest problem.
  • Poziom 10  
    A więc, było radio Blaupunkt jakies z CD i keykartą.... i glosniki grały ale musialem je wymienic bo zepsuł sie laser... teraz radio gra dobrze ale musialem zamienic w kostce głosnik prawy przód (sopran+bas) na prawy tyl... i teraz gra ;/ a wczesniej jak bylo dobre ustawienie to prawa strona nie grala... co to moze byc?
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    A po co zamieniałeś głośniki?
    Wróć do stanu fabrycznego i wtedy szukaj usterki!