logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Czy można zidentyfikować osobę na forum znając jej adres IP?

przybor 13 Gru 2003 23:35 5256 13
REKLAMA
  • #1 436261
    przybor
    Poziom 12  
    Ocena: 3
    Witam serdecznie. Moje pytanie jest nastepujące:
    Czy znając IP osoby z którą prowadzę rozmowę na forum mogę się dowiedzieć kim ona jest, lub gdzie znajduje się komputer z którego wysyła treści na forum??? (dodam, że osoba ta mieszka w tym samym mieście co ja ok. 20tys. mieszkańców)
  • REKLAMA
  • #2 436271
    Krzysi0
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 195
    Raczej mało możliwe. No chyba że ma własną klase adresów przyznaną z RIPE.
  • #3 436293
    przybor
    Poziom 12  
    Nie znam się na sieciach i internecie i w ogóle nie mam pojęcia o czym napisałeś. Liczyłem na jakąś prostą odpowiedź.
  • REKLAMA
  • #4 436297
    ACULA
    Poziom 34  
    Ocena: 114
    w wolnym tłumaczeniu: na dwoje babka wróżyła
    sprawdzasz IP i widzisz cyferki, po sprawdzeniu numerka widzisz czy jest to osoba prywatna czy firma
    prywatna-wiadomo
    firma udostępniająca łącza internautom->adres siedziby firmy
  • REKLAMA
  • #5 436304
    przybor
    Poziom 12  
    Jak mogę sprawdzić "numerek"?
  • REKLAMA
  • #6 436309
    ACULA
    Poziom 34  
    sęk w tym że zwykły user nie może
  • #7 436319
    Masster
    Poziom 32  
    Ocena: 46
    Więcej niż na www.visualroute.pl bez nakazu sądowego się niedowiesz. Jedyne dane jakie da się wyciągnąć to kto administruje daną podsiecią nic więcej, do zwykłego użytkownika w żaden sposób nie dotrzesz.
  • #8 436324
    ACULA
    Poziom 34  
    niektóre strony podają więcej informacji na temat źródła ;)
  • #9 436328
    Masster
    Poziom 32  
    Ale danych osobowych konkretnej osoby nie poda żadna strona ani program, gwarantuje to ustawa o ochronie danych osobowych.
  • #10 436887
    Krzysi0