logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Radio do Opla Vectra B 1997 z obsługą kierownicy i fabrycznym wyświetlaczem

krzysztof1232 28 Gru 2007 20:49 2558 6
  • #1 4633647
    krzysztof1232
    Poziom 11  
    Witam!
    Zmieniłem ostatnio w swojej Vectrze koło kierownicy na takie ze sterowaniem radiem. Dokupiłem odpowiednią taśmę i w tej chwili działa wszystko (tzn. podświetlenie przełączników) oprócz "sterowania radiem" :))).
    Fabryczne radio to Blaupunkt CAR 300. Prawdopodobnie nie jest przystosowane do sterowania z kierownicy.
    Chcę więc zmienić radio na takie, które da się sterować z kierownicy i będzie działało z fabrycznym wyświetlaczem. W związku z tym mam pytania do szanownych kolegów:
    1. Jakiego radyjka szukać w cenie powiedzmy do 500zł?
    2. Czy trzeba będzie przerabiać instalację elektryczną ? W tym temacie jestem niestety laikiem, więc poproszę o ewentualne "łopatologiczne" wskazówki :).
    Pozdrawiam i życzę Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku,
    Krzysztof
  • Pomocny post
    #2 4633733
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • #3 4634038
    gonzotom
    Poziom 16  
    Ocena: 16
    Na kasetę CAR400 do 100zł ( w porywach do 150zł), na CD CDR500 (tylko VDO lub VDO Siemens) cena 350zł ( w porywach do 450zł). Były jeszcze radia VDO, nawet z MP3 , ale to margines.
  • Pomocny post
    #4 4634943
    daras984
    Poziom 22  
    Ocena: 105
    jak cdr500 to tylko VDO bo delko nie dość że gorzej gra to laser juz pewnie tez daje wiele do życzenia oprócz cdr sterowanie opsługuje CAR400 CAR600
  • #5 4636346
    krzysztof1232
    Poziom 11  
    Dzięki za informację.
    A jak wygląda sprawa instalacji? Czy wystarczy wyjąć stare radio i włożyć nowe, czy trzeba coś przerabiać?
  • Pomocny post
    #6 4637627
    daras984
    Poziom 22  
    Ocena: 105