logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Zestaw CB do auta z anteną do 350 zł, działający w Niemczech - co polecacie?

DrWatson 20 Sty 2008 15:53 2573 10
REKLAMA
  • #1 4714953
    DrWatson
    Poziom 14  
    Ocena: 12
    Witam.

Jestem laikiem w tej dziedzinie więc żeby uniknąć porażki wolę zapytać.
    Zestaw miałby dostać znajomy na urodziny. Wcześniej już jeździł z CB ale niestety musiał oddać. Zestaw miałby kosztować do 350zł, miałby również działać za granicą np. w Niemczech.
    Proszę o pomoc. Z góry dziękuję.
  • REKLAMA
  • #2 4715281
    Saper 18
    Poziom 18  
    Ocena: 186
    Co do zestawu , to polecam radyjka Uniden bo president jest za drogi :/i antenk najlepiej presidenta lub sirio długą na magnesie ,odradzam zestaw cobry czy cos w tym stylu
  • #3 4997329
    KWDm
    Poziom 12  
    Ocena: 4
    Radzę radyjko ONWA ------ może być nawet z tych starszych modeli( np. ONWA MK.1) i antenkę midland lub siriro bo są tanie..... pozdrawiam
  • REKLAMA
  • #5 5133132
    Papaj6611
    Poziom 11  
    Witam Ja polecam ci TTI 880 radyjko spisuje sie super Fajny wyglad kilka dobrych funkcji Z anten to Prezydenta Alaskę albo Siantiago 600 lub 1200 Pozdrawiam i życzę udanych zakupów
  • #6 5181303
    włuczykij
    Poziom 27  
    Ocena: 55
    Ale czy radia UNIDEN są dozwolone? coś mnie sie obiło o uszy, że one w Polsce nie mają homologacji.

TTI używam dwa rodzaje- ten 880 i bodajże 750. Żadnego nie polecam- chyba, że to normalna reakcja po przesiadce na presidenta... TTI szumi, brumi i pierdzi z byle powodu.
  • REKLAMA
  • #7 5181841
    Kostek7
    Poziom 27  
    Ocena: 61
    włuczykij napisał:
    Ale czy radia UNIDEN są dozwolone? coś mnie sie obiło o uszy, że one w Polsce nie mają homologacji.

Nie wolno ich sprzedawać ani nabywać ale nie mam mowy o użytkowaniu a radio warte polecenia:_)
  • #8 5184002
    S_E_M_I
    Poziom 11