logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Projekt filtra Sallen-Key Butterworth 8. rzędu w PSpice - jak stworzyć?

zorro18 22 Sty 2008 18:45 1656 7
REKLAMA
  • #1 4723165
    zorro18
    Poziom 13  
    Ocena: 7
    Witam wszystkich. Potrzebował bym pomocy , aby ktoś zrobił mi bardzo prosty filtr Sallen-Key (filtr butterwortha 8 rzedu) górno przepustowy w programie Pspice z charakterystyką wyjściową , odpowiedzią impulsową itd. Potrzebny jest mi taki projekcji na zaliczenie przedmiotu a że jestem zielony w tym programie to zwracam się z proźbą do kogoś kto się zna na tym programie i potrafiby zrobic prościutki projekcik. Prosiłbym o wysłanie na adres zorrokrzysiek(_at_)wp.pl (jako pliki z pspica).
  • REKLAMA
  • #2 4723227
    krzyjak
    Poziom 29  
    Ocena: 137
    Aby dobrać wartości elementów użyj programu FilterPro
  • REKLAMA
  • #3 4723452
    zorro18
    Poziom 13  
    chciałbym gotowca a parametry teho filtra to jakieś standardowe, nie ma konkretnych, byle by był to górno przepustowy i był w pspice zrobiony, skrypty itd
  • REKLAMA
  • #4 4723794
    Bonkot
    Poziom 39  
    Ocena: 93
    Witam
    To po co ty zajmujesz miejsce na uczelni, wstydź się. Jeżeli chodzi o gotowca, to nie ten dział. Wszak już dawno wiadomo, że wiedza kosztuje.
    Pozdrawiam.
  • REKLAMA
  • #5 4725456
    zorro18
    Poziom 13  
    Jakbym miał normalnego Profesorka od przedmiotu anie takiego który przyjdzie , sprawdzi obecność i możecie sobie robić co chcecie to bym nie prosił o pomoc. U nas wszyscy z tego są zieloni !! To jak znajdzie się ktoś kto pomoże ??
  • #7 4727919
    zorro18
    Poziom 13  
    problem to to że pspice jest dla mnie czarny jak kartka?? nic z niego nie czaje !!
  • #8 7537433
    Pawel88k
    Poziom 10