logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Wybór kolumn stereo i wzmacniacza do domu - Tonsil, Technics, Diora

styku92 22 Lut 2008 18:49 1110 6
REKLAMA
  • #1 4834410
    styku92
    Poziom 10  
    Od pewnego czasu zastanawiam sie nad kupnem sprzętu grającego do domu.
    Chciałbym żeby były ty kolumny stereo i do tego wzmacniacz. Tu pojawia sie problem ponieważ, jestem totalnym laikiem i nie wiem co będzie odpowiednie. Prosiłbym o radę. Dodam tylko że gustuje w firmach takich jak:
    Tonsil, Technicks, Diora itp...
  • REKLAMA
  • #2 4835080
    Pablo1964
    Moderator
    Ocena: 642
    Czego słuchasz, w jakim pomieszczeniu i jaki budżet chcesz przeznaczyć?
  • REKLAMA
  • #3 4835864
    styku92
    Poziom 10  
    Słucham muzyki głównie typu Electro, house i techno. pomieszczenie nie wiem około może 20 m kwadratowych. pokój zwykły. przeznaczam na to około nie wiem, ze 400zł na wzmacniacz i coś kolo tego na kolumny czyli około 800zł.
    Nie chodzi o to żeby mi wysadziło dom ale żeby potrafiło łupnąć.
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #5 4838955
    styku92
    Poziom 10  
    Wolałbym używane. O altusach dużo czytałem i uważam ze to są bardzo dobre kolumny ale które wybrać? 100, 120 ? No i oczywiście jaki wzmacniacz to tego byś mi poradził.
  • #6 4849095
    styku92
    Poziom 10  
    Mają panowie jakieś propozycje dotyczące wzmacniacza?
  • #7 4993923
    corsair
    Poziom 12  
    Witam wzmacniacz jak do altusów to najlepiej jakiś Diora ws 504 dotego Altusy 300 i masz super sprzęt a i niejdną imprezke tym rozbujasz.
    Pozdro

Podsumowanie tematu

LABEL_AI_GENERATED