logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Czy można ściągnąć simlock'a z Nokii 6630 zwykłym kablem?

BartekWB 23 Lut 2008 12:16 1329 6
REKLAMA
  • #1 4836496
    BartekWB
    Poziom 27  
    Ocena: 25
    Czy można ściągnąć samemu w domu simlock'a z 6630 zwykłym kablem, który był w zestawie? Słyszałem o takiej możliwości Dejan'em, jednak szukałem i nie mogę znaleźć konkretnej porady. Znalazłem też taki kalkulator : http://www.programosy.pl/simlockk.php , wylicza mi kod. Jedyny silmock jaki ściągałem to w Nokii 3310... Jestem kompletnie zielony w tym temacie, a nie chcę uszkodzić sobie telefonu.
  • REKLAMA
  • #2 4836503
    urnal
    Poziom 14  
    Ocena: 6
    Musisz mieć Kabel DKU-5 i programik do niego
  • REKLAMA
  • #3 4836513
    Nosek1
    Poziom 28  
    Ocena: 11
    Wiec dla swojego bezpieczenstwa zanies telefon do serwisu bo jak ubijesz mu certyfikaty to zamiast placic za simlocka bedziesz musial zaplacic za naprawe...
  • REKLAMA
  • #4 4836826
    fingusio
    Warunkowo odblokowany
    Ocena: 22
    I nalezy takze dodać ze nie zawsze przywracanie backupow pomaga jak padnie telefon :)

Chytry 2x traci tez nalezy zapamietać :)
  • #5 4838135
    albertus
    Poziom 12  
    witam początki z dejanem były różne ale backup pomagał, jak coś zwalisz to w serwisie wgrają fula i będzie ok.:D
  • REKLAMA
  • #6 4838264
    karolark
    Poziom 42  
    Ocena: 2482
    albertus napisał:
    witam początki z dejanem były różne ale backup pomagał, jak coś zwalisz to w serwisie wgrają fula i będzie ok.:D

oczywiscie ze w serwisie go uratuja ale niesadzisz ze bedzie sporo drozej ? a szansa na domorosłe unieruchomienie telefonu sa duze :-)
  • #7 4838296
    BartekWB
    Poziom 27  
    Ocena: 25