Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Prośba o pomoc w wyborze centrali Panasonic

wojpan 25 Lut 2008 13:30 3409 33
  • #1 25 Lut 2008 13:30
    wojpan
    Poziom 13  

Nie mam doświadczenia w dziedzinie centrali telefonicznych, w związku z czym bardzo proszę o pomoc specjalistów, których na Elektrodzie nie brakuje.

Urządzenie będzie pracować w biurze rachunkowym, gdzie obecnie zatrudnionych jest 5 osób + 1 szef. Każda z tych osób ma mieć dostęp do swojego telefonu. W firmie znajduje się także 1 fax. W przyszłości liczba osób zatrudnionych może się powiększyć, a więc musi istnieć możliwość zwiększenia linii wewnętrznych o kolejne 8 - 10.

Firma dysponuje dwiema analogowymi liniami zewnętrznymi TP.

Pozostałe do spełnienia kryteria to:

- urządzenie nowe fabryczne;
    - urządzenie niezawodne i dosyć łatwe w montażu i programowaniu;
    - podstawowa funkcja centrali jaka ma być wykorzystywana, to
    możliwość przełączanie przychodzących połączeń pomiędzy
    poszczególne telefony pracowników;
    - inne funkcje, np. identyfikacja abonenta dzwoniącego, nie są
    niezbędne, ale możliwe do wykorzystania w przyszłości.

Decyzja o zakupie oscyluje wokół centrali Panasonic KX-TES824. Czy będzie to dobry wybór?

0 29
  • Pomocny post
    #3 25 Lut 2008 14:59
    irekr
    Moderator

Panasonic czy Silcan to tez Tajwan, tylko z innej stodoły.....
    Panasłoik 824 to nie jest głupie urządzenie i ma zasadnicza zaletę nad Slicanem: aparaty systemowe kupuje się w sklepie a nie u dostawcy.

0
  • Pomocny post
    #4 25 Lut 2008 19:23
    Tracer2
    Moderator - Telefony Stacjonarne

Moim zdaniem funcjonalnie Slican juz przewyższa Pasłonika.;)

0
  • Pomocny post
    #5 25 Lut 2008 21:09
    irekr
    Moderator

A czy Slican ma możliwość dowolnego kształtowania planu numeracyjnego...?

0
  • Pomocny post
    #6 25 Lut 2008 22:00
    tgrtgr
    Poziom 12