logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak zbudować prosty laser za 20-30 zł dla początkującego?

krempy 29 Lut 2008 20:05 10762 16
REKLAMA
  • #1 4859688
    krempy
    Poziom 13  
    Ocena: 9
    Witam. Chce zrobić ładny (obojętnie jaki) laser kosztem 20-30zł. Jestem początkujący, a właściwie żółtodziób w tym. Proszę o pomoc. Czy są chętni na punkty? :wink:
  • REKLAMA
  • #2 4859717
    Jerzy Węglorz
    Poziom 39  
    Ocena: 451
    Witam!
    Idziesz na targ i kupujesz gotowy chiński wskaźnik laserowy za 2 zł.
  • #3 4860497
    lichtar
    Poziom 20  
    Ocena: 16
    Samego elementu emitującego światło nie zrobisz, ale jakieś 20 lat temu można było kupić za niewielkie pieniądze. Do tego podłączało się transformator wysokiego napięcia (z telewizora np Rubin) i laser gotowy. Pamiętam jak w szkole na warsztatach koledzy robili lasery na ocenę z elektrotechniki.
  • #4 4860813
    Konto nie istnieje
    Poziom 1  
  • #5 4860834
    krempy
    Poziom 13  
    Jerzy Węglorz napisał:
    Witam!
    Idziesz na targ i kupujesz gotowy chiński wskaźnik laserowy za 2 zł.
    Ja chcę sam zrobić laser. Ta wypowiedź w miczym mi pomogla. Proszę mi naprawdę pomóc. Liczę na was. To ma być wskaźnik na astronomię:D .Pozdrawiam
  • REKLAMA
  • #6 4860892
    kortyleski
    Poziom 43  
    Ocena: 3844
    Samego "lasera" nie zrobisz, tym bardziej za 30 zł... Po prostu się nie da! Rubinowy pracujący w podczerwieni może uda się za kilkasetPLN... Przykro mi :)
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #8 4860945
    krempy
    Poziom 13  
    Szkoda że się nie da. Dzięki za wasze starania. Pozdrawiam.
  • Pomocny post
    #9 4860967
    GOLECKI
    Poziom 16  
    Ocena: 7