logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak skonfigurować tuner DSX 6010 z kartą Wizji i programatorem Phoenix?

Konrad215 04 Sty 2004 23:09 2293 8
REKLAMA
  • #1 462393
    Konrad215
    Poziom 2  
    Otrzymałem w spadku tunerek DSX 6110 wraz z kartą do Wizji i programatorek kart Phoenix. Jestem trochę laikiem w tej kwestii. Od czego mam zacząć żeby odbierać jakieś kodowane programy na Cyfrowym Polsacie lub Cyfrze + ?
  • REKLAMA
  • #2 462428
    rdzenny
    Poziom 12  
    Ocena: 1
    poprostu na razie z kodowanych nic nie zrobisz koledzy z cyfry przeszli na seca2 i z tego co ja wiem nie ma jeszcze kolesia który na pirata widział coś z kodowanego. ale mozesz sobie zrobić FTA czyli nadawane cyfrowo nie kodowane . bedziesz potrzebował karty do odblokowania dekodera tzw. zielonki (karta serwisowa) i należy wgrać listte kanałów do dekodera. Schematy kabli , zielonki i wsady znajdziesz na stronie winrobi.com
    pozdrawiam
  • REKLAMA
  • #3 462506
    art23
    Poziom 25  
    Ocena: 19
    a wsad do zielonki znajdziesz na uploadzie kuby.Jezeli by Ci dalej nie dzialalo to masz stara wersje softu i musisz wgrac nowy 5.02 dsx fleshem albo sciagnac z nieba.Pozdr
  • REKLAMA
  • #4 462550
    karasfm
    Poziom 13  
    Na starej karcie Wizji odblokujesz FTA
  • #5 462687
    rdzenny
    Poziom 12  
    Ocena: 1
    dopuki byla aktywana trak obecnie mi sie jakos nie udało na oryginalnej Wizji :)
  • #6 462703
    SANDRA
    Poziom 21  
    Ocena: 18
    Kup sobie do tego Goldcard będziesz miał przy sofcie 5.02 FTA + pakiet ABSAT.

Jarek
  • #7 463274
    karasfm
    Poziom 13  
    Ja ogladam na starej karcie
  • REKLAMA
  • #8 463470
    SANDRA
    Poziom 21  
    Ocena: 18
    + ABSAT napisałem a tego raczej nie da się odebrać na starej tzn. niebieskiej.

Jarek
  • #9 464052
    karasfm
    Poziom 13  
    Ok Zgadza sie

Sorka

Podsumowanie tematu