logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak zbudować kolorofon 230V 60W z 4 kolorami dla początkującego?

pkp_inter_city 04 Mar 2008 19:00 4694 8
REKLAMA
  • #1 4873122
    pkp_inter_city
    Poziom 10  
    witam na początku od razu wiem tematów jest kupa na temat budowy kolorofonu tak tak szukałem w wyszukiwarce ale nie wiem który wybrać bo wybór duzy a jestem początkującym elektronikiem i nie wiem co zrobić i jak

od razu mowie ze interesuje mnie kolorofon żeby mieć 4 kolory i grał w rytm muzyki zasilanie 230v a zarowki40 lub 60w ale nie wie co dalej jak zrobić płytkę i itp. tylko potrzebuje jakiś fajny projekt i łatwy tylko aby ktoś mi pomógł go wykonać bo już opadam z sil szukam i szukam i nic nie umiem znaleźć bo przeważnie jak coś znajdę np. budowa kolorofonu to tylko pada odpowiedz szukanie nie boli albo temat już był tematów jest dużo ale nie wszystkie dokończone i dlatego was proszę o pomoc

Dodano po 10 [minuty]:

aha i jeszcze prosze ale to juz w ostatecznosci zeby to nie byl zestaw kit i czy cos w tym stylu prosze o fajne projekty i fachowa pomoc z waszej strony dziekuje

Temat zmieniony, proszę nie stosować ozdobników And!
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 4873193
    drooidex
    Poziom 15  
    Ocena: 16
    Proponuje kit z Jabla, tam jest krótki opis, jak nalezy sie zabrać, masz wszystko gotowe tylko lutować , no tyle tylko ,że na 3 żarówki, ale myślę że na początek wystarczy.
    Sam wykonywałem ten kolorofon, zresztą schemat jest pewnie na elektrodzie. Działa w porządku, polecam.
    pozdro
  • REKLAMA
  • #3 4873772
    pkp_inter_city
    Poziom 10