logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Kamera bezprzewodowa 2,4GHz jak zwiększyć zasięg w budynku?

irokee 07 Mar 2008 16:20 6495 4
  • #1 4883221
    irokee
    Poziom 10  
    Ocena: 7
    Witam.

Posiadam kamerę bezprzewodową 2,4GHz z odbiornikiem i mam problem z uzyskaniem zasięgu wewnątrz budynku. Mieszkam na 3 piętrze i potrzebuję uzyskać zasięg pomiędzy mieszkaniem i piwnicą (prawie w pionie ok 15m). Nie znam się kompletnie na radiotechnice i chyba sam nic nie wymyślę - zatem proszę Was o pomoc w miarę przystępny sposób.

Mam możliwość wysunięcia ewentualnej anteny przez balkon, jednak okienko piwniczne znajduje się pod dość masywnymi loggiami które pewnie też tłumią sygnał.

Chciałbym też zapytać, czy istnieje możliwość podpięcia takiego bezprzewodowego zestawu przewodem? (w sensie rozwiązanie ostateczne :D ) a jeśli tak to jak to zrobić by zadziałało.

Parametry zestawu:

Pasmo transmisji: ISM 2,400MHz ~ 2,483MHz
    Typ anteny: Omni

Kamera:
    S/N: 40dB (AGC off)
    Moc transmisji: 10mW (CE)/2mW (FCC)
    Zasilanie: DC 7,5 V 300mA (opcjonalnie bateria 9V)
    (antena w formie cienkiego przewodu o dł. ok 2cm)

Odbiornik:
    Czułość odbiornika: -85dBm
    Zasilanie: DC 7,5 V 300mA
    Poziom Video Out: 1V p-p@ 75Ω
    Poziom Audio Out: 1V p-p@ 10kΩ

Na koniec słówko do administratorów: wiem że są założone podobne tematy, ale w tam problem tkwi w przeważnie dużej odległości - u mnie to tylko 15m, a ponadto odnośniki do rozwiązań (przeważnie na allegro) sa juz nieaktualne.
  • Pomocny post
    #2 4883363
    Preskaler
    Poziom 40  
    Ocena: 1057