Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Zmywarka Amica ZIS 2450 - problem z pomp± wodn±

ipbat 12 Mar 2008 22:35 7581 7
  • #1
    ipbat
    Level 11  
    Witam wszystkich.
    Mam problem z pomp± wodn±. Nie podaje wody na ¶migiełka.
    Silnik się obraca, nie obraca się natomiast pompa. Łopatki chyba nie s± zablokowane, bo gdy je ruszałem ¶rubokrętem to się obracały (przy wył±czonej zmywarce i zdjętym wężu), natomiast gdy pokręciłem wirnikiem silnika, to już się nie obracały.
    Czy muszę wymienić komplet (pompa + silnik)?
    Proszę o pomoc. Nie wiem nawet jak go wyci±gn±ć? Czy można położyć zmywarkę na drzwiach? Wtedy może udało by mi się odkręcić cały spód.
    A może jest jaki¶ inny sposób?
    Czekam na jakie¶ sugestie. Pozdrawiam.
    Ethernet jednoparowy (SPE) - rozwi±zania w przemy¶le. Szkolenie 29.09.2021r. g. 11.00 Zarejestruj się za darmo
  • Helpful post
    #2
    WIELKI_BOBO
    Level 18  
    Nie musisz wymianieać całej pompy wystarczy korpus(ta czę¶ć z turbina), o ile wirnik jest ok a uszkodziło sie tylko gniazdo turbiny, musisz to sprawdzić, natomiast zmywarki nie kładz na drzwi, jeżeli już to na plecy....
  • #3
    ipbat
    Level 11  
    Zapomnialem dodac, ze na styku silnik-pompa zaczela sie saczyc woda.
    Poluzowalem troche pompe, odciagnalem silnik tak zeby zobaczyc wirnik.
    Zakonczony on jest ok. 1 cm tak jakby nagwintowana koncowka. Czy tak ma byc?
    Po polozeniu na plecy ciezko mi bedzie odkrecic caly spod, bo chyba tylko tak bede sie mogl dostac do silnika :(
    Pozdr.
  • #4
    ipbat
    Level 11  
    Czy naprwde nikt nie rozbieral tej zmywarki???
    Jak w miare mozliwosci bez bolu wyjac ta pompe z silnikiem?
    Pozdr. JAcek
  • Helpful post
    #5
    cezet
    VIP Meritorious for electroda.pl
    ipbat wrote:
    Czy naprwde nikt nie rozbieral tej zmywarki???
    Jak w miare mozliwosci bez bolu wyjac ta pompe z silnikiem?
    Pozdr. JAcek

    Zmywarkę położyć na plecy niestety trzeba.Trochę musi boleć ,ale tak najłatwiej wyj±ć cał± pompę.
  • #6
    ipbat
    Level 11  
    Dzieki za rade. Pytam, bo byc moze podobnie jak z lodowka nie nalezy jej klasc tak czy inaczej. Nie chcialbym ja bardziej uszkodzic niz jest w tej chwili :)
    Pozdr.
    PS. Mam jeszcze pytanie co do opasek zaciskowych na wezach.
    W wiekszosci przypadkow sa to takie sprezyste, ktore mozna odgiac i same sie zaciskaja.
    Jest jednak taka jedna opaska od weza idacego od grzalki w formie opaski metalowej. Czy po jej zdjeciu da sie ja ponownie zacisnac, czy nalezy od razu zaoptrzyc sie w nowa?
    JAcek
  • #7
    ipbat
    Level 11  
    Wyj±łem wreszcie t± pompę. Z tego co widać to nadaje się chyba w cało¶ci do wymiany. Czekam na now±. Po zamontowaniu mam nadzieję, że zmywarka ruszy z kopyta :)
    Pozdr. JAcek

    Zmywarka Amica ZIS 2450 - problem z pomp± wodn±

    Zmywarka Amica ZIS 2450 - problem z pomp± wodn±

    Zmywarka Amica ZIS 2450 - problem z pomp± wodn±
  • #8
    ipbat
    Level 11  
    Wstawilem nowa pompe i zmywarka ruszyla :)
    Dziekuje wszystkim za pomoc.
    Pozdr. JAcek