Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

BMW 520i 24V wciąga płyn chłodniczy

20 Mar 2008 10:09 4111 9
  • Poziom 21  
    Jaka może być przyczyna ciągłego dolewania płynu chłodniczego, po przejechaniu około 300km trzeba dolewać około 1L płynu.

Samochód z 91r, nie dawno wymieniłem silnik ponieważ w starym pękła głowica a motor miał przejechane ponad 300tyś km, ten silnik ma "podobno" przejechane 160tys km, jestem z wykształcenia elektronikiem ale domyślam się, że w/w objaw może powodować uszczelka pod głowicą (płyn leci na cylindry), wycieków jako takich z chłodnicy nie ma ale być może jest jakaś inna tego przyczyna ? Dodam jeszcze, że olej jest czysty, auto nie przegrzewa się.
  • Poziom 33  
    Albo spala albo wylewa, zobacz wszystkie połączenia i sprawdź nagrzewnice.
  • Poziom 21  
    O co może chodzić z tą nagrzewnicą?

Odnośnie tej nagrzewnicy jest tak gdy auto się rozgrzeje to jest ogrzewanie ale z czasem ogrzewanie jakby słabło nawet gdy jest płyn, jeszcze jedno, z prawej strony nie mam możliwości regulacji ogrzewania cały czasz jest na MAX, lewa strona reguluje się ok.
  • Poziom 17