Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault 19 1.8 16V obroty jałowe [nie silnik krokowy]

22 Mar 2008 15:18 7777 10
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 17  
    Masz w tej reni TPS (czujnik położenia przepustnicy). Takie objawy może dawać przetarta lub przerwana ścieżka na TPS. Można to łatwo sprawdzić omomierzem bo to jest zwykły opornik obrotowy połączony z osią przepustnicy.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 17  
    Myślę...myślę i nic ciekawego nie przychodzi mi do głowy. Mnie to generalnie wygląda na nieszczelność w układzie dolotowym(może to być zsunięty, uszkodzony lub poluzowany któryś z węży,wężyków lub któraś z uszczelek). Druga rzecz którą mogę podejrzewać to MAP sensor może daje fałszywe sygnały do sterownika(sterownik może wtedy nie pokazywać błędów) np. z powodu nieszczelnego lub zabrudzonego wężyka sterującego(MAP kontroluje podciśnienie w układzie dolotowym i pełni rolę przepływomierza), lub też z uszkodzenia samego MAP-a. Spróbuj odpiąć wtyczkę od MAP-a i zobacz jak zachowuje się silnik. To na razie tyle,nie mam więcej koncepcji.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 9  
    Predzej wyciagni wezyk od MAP i zatkaj palcem..
  • Poziom 2  
    co to jest map?

    Dodano po 1 [minuty]:

    ja mam też ten sam problem! Pomóżcie
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 2  
    a gdzie jest zawór biegu jałowego ??? od nie dawna mam samochód i się poprostu nie znam

    Dodano po 12 [minuty]:

    takie same mam problemy jakie miałeś w twoich opisach. Pomóż jak możesz
  • Poziom 10  
    wymien orin na przepustnicy od strony kolektora
    bo sparciała i łapie lewe powietrze