logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Dlaczego Winamp samoczynnie wycisza dźwięk podczas odtwarzania muzyki?

slodka22 30 Mar 2008 13:57 8038 12
REKLAMA
  • #1 4972683
    slodka22
    Poziom 13  
    Ocena: 15
    Mam taki problem: podczas słuchania muzyki na Winampie samo mi wycisza dźwięk, tak że nic nie słychać. Muszę wchodzić w Panel sterowania -> dźwięki -> głośność -> zaawansowane i tam pogłaśniać. Dzieje się tak od dawna i mam już tego dość. Nie znam się na tym kompletnie i nie wiem czy sama dam radę to naprawić czy muszę jechać z kompem do jakiegoś serwisu. Jak myślicie co to może być?
  • REKLAMA
  • #2 4972725
    Brauniack
    Poziom 27  
    Ocena: 48
    Witaj. Podaj slodzutka konfiguracje komputera model płyty głównej itp? Sprawdzałaś komputer antywirusem?
  • #3 4973063
    benbog
    Poziom 23  
    Ocena: 59
    Shift + V to skrót klawiszowy do wyciszenia dźwięku w ciągu 5 sekund w Winampie. Może to uruchamiasz przypadkowo?
    Jest jeszcze skrót Ctrl + V, powodujący dogranie utworu do końca i wyłączenie odtwarzania.
  • REKLAMA
  • #4 4973253
    slodka22
    Poziom 13  
    Procesor AMD Athlon, 1333MHz
    Płyta gł. ASRock K7VM4
    Karta wideo NVIDIA RIVA TNT2 Model 64/Model 64 Pro (32MB)

Tak komp spr. antywirem.

Dzieje się tak nawet wtedy jak nic nie robię na kompie więc nie możliwe żebym wciskała coś przypadkowo.
  • #5 4973301
    grysek
    Poziom 19  
    Ocena: 10
    A na innych odtwarzaczach próbowalas?? czy tylko na Winampie tak sie dzieje??

pozdro :D
  • REKLAMA
  • #6 4973783
    slodka22
    Poziom 13  
    Kurcze nie wiem bo używam tylko Winampa... Ale wydaje mi się że tak bo oglądam filmy na WMP to nie ma takich "efektów".
  • #7 4973811
    spinnaker
    Poziom 32  
    Ocena: 37
    Może przypadkiem coś przestawiłaś w ustawieniach, posprawdzaj je i daj gdzie możesz "default settings"
  • #8 4974969