Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Panasonic TX-29PS12P problem plam na ekranie

02 Kwi 2008 10:12 3581 22
  • Poziom 10  
    Niestety , uznając , że TV LCD są jeszcze niedopracowane, oczywiście te tańsze, postanowiłem kupić jeszcze na parę lat lampowy. No i wybrałem wydawało by się „firmowy” Panasonic TX-29PS12P. Była to jesień 2007.
    Niestety zaraz po zakupie stwierdziłem, że na jakieś plamy czerwone i żółte na ekranie . Znaczy pojawiają się po jakimś czasie. Oczywiści zadzwoniłem do serwisu, Pan przeszedł stwierdził, że nić nie widzi ( może i tak było , był mało nagrzany) ale stwierdził , że ten typ tak ma i nic się nie da zrobić. Pomyślałem poczekam może przejdzie mu jak grypa i plamy ustąpią (naiwniak)l. Oczywiści nie znikają , wręcz przeciwnie.
    zdjęcie P1020164
    obraz jakby dynamiczny
    a tak statyczny
    zdjęcie - -P1020165
    poczytałem na tym forum opinii i stwierdziłem , że to problem szerszy i był już w przeszłości. Zwracam się z prośba czy ktoś z was wygrał ta walkę z wiatrakami a jeśli tak to proszę o sprawdzone wskazówki, bo nie mam zamiaru być zrobiony w „balona”.
    Jest to oczywiste , że produkt jest wadliwy, ale może ktoś ma już sprawdzony sposób na pozbycie się bubla.
    Z nadzieją na pomoc „Naiwniak”.

    Panasonic TX-29PS12P problem plam na ekranie


    Panasonic TX-29PS12P problem plam na ekranie

    Przeniosłem z TV. Proszę zapoznać się z zasadami załączania zdjęć. [dzimi] https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic971744.html
  • Poziom 21  
    Witam.Mialem kilka takich przypadków ale niestety klienci zrezygnowali z roszczen wzgledem serwisów.
  • Poziom 16  
    Witam, zwróć się do sprzedawcy o wymianę sprzętu na nowy z tytułu niezgodności towaru z umową, (tekst ustawy znajdziesz internecie). Do 6-ciu miesięcy od daty zakupu zakłada się że niezgodność wystąpiła w momencie zakupu, po tym czasie to Ty musisz udowodnić że, taka niezgodność występuje. Na naprawę nie musisz się godzić. Jest się o co "bić", takie objawy sugerują że uszkodzona jest maska w kineskopie, jedyną skuteczną naprawą jest wymiana kineskopu. Czeka Cię ciężki bój życzę powodzenia i napisz jak go zakończysz.
  • Poziom 10  
    Jeszcze raz zaprosiłem servisanta na wizyt w domu i sprawdzenie, ale pewnie powie jak zawsze , że wszystko mieści się w normie ???? tylko panasonic'a.
    później idę na wojnę jestem wkurzony nie odpuszczę...ale pewnie przydał by się jakiś wzór reklamacji ( taki nie do obalenia).Oczywiście sam poszukam też...dzięki
  • Poziom 16  
    Witam, znajdż w internecie: U S T A W A
    z dnia 27 lipca 2002 r.

    o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej
    oraz o zmianie Kodeksu cywilnego. Na tej podstawie nie musisz godzić się na naprawę tylko żądać wymiany towaru na nowy pozbawiony wad bądz zwrotu pieniędzy. Możesz również zwrócić się o pomoc do Urzędu Ochrony Praw Konsumenta.
  • Poziom 43  
    ble, ble, ble - a Serwis Centralny stwierdzi, że usterka powstała z winy użytkownika bo TV po prostu był uderzony lub "nadmiernie eksploatowany z maksymalnymi nastawami jaskrawości i kontrastu". I co wtedy?
    Żaden szanujący się sprzedawca już nie przyjmie takich przypadków bez porozumienia z serwisem. Idą na to jeszcze w marketach a i to niechętnie.
  • Poziom 32  
    To bardziej smutny problem, bo w tym modelu z firmy PANASONIC jest chyba tylko logo. Płyta (chassis) pochodzi z DAEWOO, kineskopy były różne, ale najczęściej SAMSUNG. Ogólnie składak z wieloma fabrycznymi felerami, typu wieszanie się komputera, trafo linii źle opracowane. Jeden mój znajomy, po którymś z kolei uszkodzeniu gwarancyjnym starał się walczyć o zwrot kasy. Tylko się nachodził, a serwis, tak jak kol. mirex pisze znalazł swoje argumenty. Życzę jednak powodzenia.

    Pozdrowienia.
  • Poziom 21  
    Witam
    Ja pracuję w serwisie Panasonica ,takie Tv natychmiast mają wymieniane kineskopy na gwarancji ,bez gadania ,spróbuj powalczyć z tym serwisantem.
    Pozdrawiam
  • Poziom 43  
    Powodzenia! My tylko piszemy co klienta prawdopodobnie czeka . Tyle i tylko tyle. Jeśli ma czas, chęci, pieniądze to niech z problemem walczy.
    Bo że to bubel to chyba nie podlega dyskusji.

    Omron, ślady upadku? Wiesz ile widziałem kineskopów, które zaliczyły glebę a nie miały żadnych śladów?

    I co z tego, że w instrukcji niema? Jak myślisz, czemu to napisałem w cudzysłowie?
  • Poziom 17  
    Przepraszam że tutaj ,
    mirex -bez urazy -to tylko podpowiedzi dla naszego Kolegi z kineskopem.
    Potwierdzam Twoje spostrzeżenia.
    miłego wieczoru
    omron
  • Poziom 10  
    No i zacząłem wojenkę zgłosiłem ( na piśmie) do sklepu niezgodność towaru z umową, czyli złożyłem reklamację i zażądałem wymiany na nowy lub zwrot pieniążków . W sklepie powiedzieli , że tych telewizorów już nie ma , więc obawiam się, że będą problemy. Dziś czyli 4 dni po zgłoszeniu ma przyjechać autoryzowany serwisant i zabrać telewizor do serwisu , no poczekamy zobaczymy dam znać o dalszym ciągu
  • Poziom 21  
    Bedziesz miał wymieniony kineskop na nowy ,Tv ci nie wymienią .
    Pozdrawiam
  • Poziom 17  
    Witaj !
    Pamiętaj że sprzedawca musi odpowiedzieć w ciągu 14- stu dni , w jaki sposób załatwi Twoją reklamację !!! jeśli tego nie zrobi przyjmuje Twoje warunki - pamiętaj o tym !
    Idź do sklepu np.w 16 dniu i wtedy nie ma zmiłuj -to naprawdę działa.
    pozdrawiam omron
    p.s. napisz jak Ci się powiodło
  • Poziom 10  
    Minęło troszkę czasu dziś zadzwoniła Pani z obsługi klienta z Warszawki (znaczy z centrali) powiedziała , telewizor naprawią , ja na to , że nie interesuje mnie naprawa bo korzystam z innych uprawnień (reklamacji. Wyłączyła się i zadzwoniła za jakiś czas powiedziała , że wymienią telewizor,na to ja: znaczy czekam na jakąś oficjalna odpowiedź , a ona , że nie będzie odpowiedzi bo uznaja reklamacje . jakoś nie chce mi sie wierzyć w to, ale poczekam weekend majowy minie i zasuwam do sklepu. Dam znać jak coś wyjaśni dalej cześć.
  • Poziom 21  
    Wymienia ci na nowy tv , Taka procedura .
    Pozdrawiam
  • Poziom 10  
    Nie mam nic przeciwko byle by sprawny. Niestety moje zaufanie do firmy troszkę zostało nadszarpnięte. Ale może to rzadki przypadek.Poza tym ciekawe w jakim czasie? Ale o finale powiadomię. Pozdrówko.
  • Poziom 10  
    Ciąg dalszy, minęło 14 dni - cisza .Nikt nic nie napisał . Znaczy uwzględnili reklamację , więc jadę do sklepu i zobaczymy co się wydarzy. dam znać o efektach.
  • Poziom 10  
    Ciąg dalszy, nic sie nie dzieje, cisza dziś dzwoniłem do centrali sklepu, powiedzieli , że serwis mi w tym tygodniu zwróci nareperowany telewizor i później wymienia na nowy.
    Ja na to, że serwisu nawet do domu w nie wpuszczę i oczekuję na nowy telewizor, powiedzieli , że może za tydzień. jak minie ten czas chyba będę musiał pisemnie zwrócić się o realizacje reklamacji????
  • Poziom 31  
    Ale może to rzadki przypadek.
    Bzdura ! osobiscie byłem świadkiem, jak kolesia "serwis Panas"robił w jajo właśnie z tym modelem wysyłany był do centrali i odesłali z kwitem że wszystko jest w ich "normie " temat zakończył się ale..... to juz na pw.Pozdr
  • Poziom 17  
    Witaj !
    -jurekp-to co piszesz to szokuje -moja rada:zwróć się pisemnie
    ale do Rzecznika Praw Konsumenta (ew.Federacji Konsumentów), a sklep powiadom o tym ,kopią pisma.Przecież ustawa mówi o tym w y r a ź n i e !!!
    i nie daj się zbyć przez sklep-ew.przemyśl zwrot kasy!?
    omron
  • Poziom 10  
    Jak napisałem poprzednio, jako grzeczny (na razie) klient poczekam do poniedziałku i złoże dwa pisma do sklepu tu na miejscu nie do centrali, bo tu kupiłem telewizor a drugie go Rzecznika Praw Konsumenta oczywiście z powiadomieniem sklepu. Niestety z tym rzecznikiem mam nieciekawe doświadczenie ale spróbuje ponownie.
    Co do zwrotu kasy to pewnie nie było by problemów w sklepie, ale co mi z tego, znaczy z kasy. Gdzie teraz kupie telewizor CRT choć trochę firmowy. Analizowałem fora odnośnie LCD i plazmy , bo to jest oczywiście alternatywa, ale wszędzie i większość fachowców ( którzy nie sprzedają telewizorów) twierdzi , że jakość obrazu porównywalna do TV CRT może mieć tylko plazma , niestety różnica w cenie jest bardzo znaczna , a i tak plazmy też są jeszcze niedopracowane no może nie te po 15 000,00 zł. Ale tyle kasy na telewizor???? może bym i dał ale tylko wtedy gdyby dodatkowo można było na nim jeszcze dojeżdżać do pracy….
    W związku z tym zwrot kasy nie polepszy komfortu oglądania ME 2008.
    Oczywiście nie zarzekam się , że kasy nie wezmę , bo jak będą robić mnie w konia i kasę wezmę i znowu pojawi się problem jaki nowy kupić. Moim podstawowym powodem kupna tego właśnie telewizora była chęć przeczekania na dopracowane telewizory LCD lub potanienie plazy, przy maksymalnie możliwych niskich kosztach zakupu „Dobrego” dużego telewizora. Więc albo zmienię moje założenia , albo pozostanę przy starym 25 calowym TV.
    W załączeniu dołączę moim zdaniem ciekawą analizę odnośnie wyboru TV, LCD,Plazma. więcej na stronie http://telewizor.eu/
  • Poziom 10  
    No i kończę ten temat. A zakończenie było następujące.Gdy servis naprawił mój telewizor zaproszono mnie do sklepu i poinformowano, że tych telewizorów to już nie ma i proponują zwrot gotówki lub wybór innego modelu ...za dopłata bo maja tylko LCD lub Plazmy. Cóż tak przypuszczałem. jak sie okazało Euro można obejrzeć na nowym telewizorze ale tylko LCD lub plazma. Jakoś to strawiłem poszukałem oszczędności postanowiłem że mogę dodatkowo wysupłać 1500zł (do tego co mi zwrócą) i zacząłem drogę przez mękę .....co kupić . Oczywiście fora internetowe, rozmowy ze sprzedawcami . Odwieczne pytania, jakie parametry najlepsze, .....biłem sie z myślami czy jasność , czy czas nie odświeżania, czy kontrast. a może wszystkie parametry jak najwyższe, ale to wszystko pułapki marketingowe...polecam przede wszystkim sklep firmowy i sprzęt firmowy jak się okazało później trafiłem do firmowego sklepu Sony....wybrałem model na miarę moich możliwości finansowych 2500 i okazało sie że po skorygowaniu (bez kłopotów przy płaceniu gotówką) 5% taki model można kupić najtaniej w firmowym sklepie!!! szok .w tym sklepie w którym reklamowałem stary telewizor Sony , który wybrałem kosztował 190 zł więcej i nie chcieli negocjować upustu...selawi kupiłem w Sony. jak się okazuje te parametry ce cyfry to dla zmyłki bo najważniejszy jest fizyczny obraz i zastosowana elektronika, która wyciąga jakość obraz nawet z niższych parametrów. fakt jest taki , że trzeba zobaczy telewizor i programy telewizyjne ..różne i wybrać. Jeśli ma się możliwości wyboru w podobnej cenie Sony i Samsunga wybór jest prosty...formowy (choć jestem świadomy , że w środku mogą i pewnie są części samsunga) . ja wybrałem sony bravia Sony KDL-32S3000...dla mnie super .... cena 2500...wszystko działa ekstra..obraz na dobrych kanałach super, na kiepskich nie najlepszy z bliska...dużo ciekawych funkcji, cichy i coś dla kobiet .......ładny.
    Tak sie kończy produkowanie wadliwych telewizorów Panasonic firma traci konkurencja zyskuje, a my klienci ???? cóż nerwy , stracony czas.
    Mam nadzieję , że moje doświadczenie komuś sie przyda. Pozdrawiam