Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Radio z Biedronki czy warto patrz fotka ( dzis promocja ) ?

Andrzej Gdz 24 Apr 2008 07:40 29080 18
NDN
    Andrzej Gdz
    Level 22  
    Dzisiaj w Bierdronce pojawilo sie radio samochodowe ( w sumie nie znam tej marki ). http://www.biedronka.pl/str/2/i/6.php

Mam pytanko ?

Nie jestem zadnym specem od muzyki radio ma sluzyc jako zwykly odbiornik bez zadnego cudowania z glosnikami czy czyms innym.

Ma byc zamontowane w Matizie , mam tylko standartowe glosniki w drzwiach pojazdu.

Czy jest sens i czy w ogole warto kupic takie radio ?

Andrzej
  • NDN
    lukaszek1110
    Level 14  
    ja uważam że warto, bo podobne radia są w takiej cenie na allegro, ma wejście na USB, na kartę pamięci, a że nieznanej firmy, to nie znaczy że w środku podzespoły są złe
    don diego
    Level 32  
    Kiedyś pracowałem w serwisie, gdzie między innymi zajmowaliśmy się montażem Car Audio. Przyjechał do nas klient z podobnym radiem z Biedronki. Był niezmiernie happy, że ma wypasione radio z mp3 i wejściem USB za około 200zł. Po miesiącu przyjechał ponownie żeby zdemontować ten badziew i oddać Biedronie:) Za montaż i późniejszy demontaż zabulił pewnie prawie tyle co za radio:)
  • NDN
    AxelNext
    Level 38  
    Za kilkadziesiąt złotych więcej można kupić markowe radio, a Biedronka niech lepiej spożywkę sprzedaje.
    Jeronimo Martins czyli sklepy Biedronki omijam szerokim łukiem :black:
    polkos
    Level 18  
    No , no prawie jak Radioodtwarzacz :D
    skaktus
    Level 37  
    don diego wrote: