logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Nokia 6103 - brak podświetlenia LCD, klawiatura działa poprawnie

luizzz 29 Kwi 2008 10:01 1404 7
REKLAMA
  • #1 5087665
    luizzz
    Poziom 10  
    Ocena: 5
    Witam,
    Mam taki problem, klawiatura normalnie mi sie podswietla, ale LCD zarowno maly jak i duzy nie. Sprawdzilem taśme ale dalej to samo, wydaje mi sie ze problem lezy gdzies na plycie glownej.
    Czy moze mi ktos pomoc?
    Dzieki z gory i pozdrawiam
  • REKLAMA
  • #2 5087682
    dickheadGSM
    Poziom 31  
    Ocena: 37
    Na plytce LCD masz przetrornice i cewke. Tam moze byc problem jesli tasma 100% sprawna.
  • REKLAMA
  • #3 5087690
    luizzz
    Poziom 10  
    a gdzie jest cewka i przetworica? bo szczerze mowiac jestem laikiem i co mozna zrobic zeby zlikwidowac problem? bo powiedzieli mi ze koszt naprawy ponad 100 zł wiec troche duzo...a wydaje mi sie ze mozna samemu o wiele taniej...
    Dzieki za odpowiedz,
    Pozdrawiam
  • #4 5087809
    *HaKeR*
    Poziom 26  
    Ocena: 76
    Najlepiej wymienić:) Ale gdzie jest to nie pamiętam musisz zerknąć w serwisówkę!
  • #5 5087818
    PiM_FM
    Poziom 25  
    Ocena: 18
    luizzz napisał:
    a gdzie jest cewka i przetworica? bo szczerze mowiac jestem laikiem i co mozna zrobic zeby zlikwidowac problem? bo powiedzieli mi ze koszt naprawy ponad 100 zł wiec troche duzo...a wydaje mi sie ze mozna samemu o wiele taniej...
    Dzieki za odpowiedz,
    Pozdrawiam

To troche źle Ci sie wydaje. Jezlie nie masz hot air to lepiej zapłacić tą 100 i mieć wszytko zrobione jak należy. Co do ceny to mogła by być troche niższa. Jak masz HA to coś wiecej moge powiedzieć
  • REKLAMA
  • #6 5087992
    dickheadGSM
    Poziom 31  
    Ocena: 37
    luizzz napisał:
    Dzieki za odpowiedz,
    Pozdrawiam