logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Nissan Primera P10 - brak napięcia na rozrusznik, podejrzenie przekaźnika

pazdziochowski 10 Maj 2008 15:43 11303 6
REKLAMA
  • #1 5126264
    pazdziochowski
    Poziom 15  
    Ocena: 13
    Witam!!!

Mam nissana primere p10 problem tkwi chyba w jakimś przekaźniku, problem jest taki gdy załączę stacyjkę i imobilaizer normalnie chcę odpalić nie kręci nic wogóle nieraz zapali nie raz nie ale gdy nie zapali no to tylko na zapych odpali na 2 odpalam go. Rozrusznik jest 100% sprawny problem tkwi w przewodzię plusowym + ten cienki kabelek który idzie na rozrusznik sprawdzałem żarówką na mase i na ten przewodzik i nie raz świeciła gdy tato przekręcał a później nie więc nie podaje napięcia na rozrusznik i wydaje mi się że to wina przekaźnika ale nie wiem który wymienić, proszę państwa o pomoc nie jestem mechanikiem

Dodano po 1 [minuty]:

Nissan Primera P10 - brak napięcia na rozrusznik, podejrzenie przekaźnika

Tym przewodem nie podaje napięcia na rozrusznik

Dodano po 9 [minuty]:

Albo jest uszkodzony wyłącznik elektromagnetyczny

Dodano po 22 [minuty]:

Bardzo przepraszam za pomyłkę wyłącznik elektromagnetyczny nie ma z tym nic wspólnego bo przecież przewód nie podaje na niego napięcia przepraszam za pomyłkę
  • REKLAMA
  • #2 5130692
    kryszt44
    Poziom 17  
    Ocena: 52
    A ze stacyjki wychodzi napięcie ,może ona uszkodzona .
  • REKLAMA
  • #3 5130768
    ptaszek1975
    Poziom 30  
    Ocena: 443
    Kolego wydaje się że kostkę w stacyjce masz zepsutą.
  • REKLAMA
  • #4 5131029
    goldwinger
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 2093
    automat czy manualna skrzynia?
  • REKLAMA
  • #5 5133745
    pazdziochowski
    Poziom 15  
    Manualna skrzynia biegów.

Dodano po 1 [godziny] 22 [minuty]: