logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Siemens S35i - Jak naprawić telefon po nieudanym ściąganiu simlocka?

Cudnny 21 Lut 2004 09:30 918 9
REKLAMA
  • #1 512399
    Cudnny
    Poziom 11  
    Ocena: 5
    Witam wszystkich!!
    Mój kolega przyniusł mi telefon siemensa s35i w którym próbował ściągnąć simlocka ZeeSiemensG ale niestety nie wyłączył programu tylko wyciągnoł wtyczke i jak włancza to na chwile wskakuje czarny prostokącik!! Bardzo prosze o podanie programików, fleshów, i dokładnych opisów bo w siemensach to jestem laik!! Bardzo prosze o pomoc!!
  • REKLAMA
  • #2 512403
    jerry77
    Poziom 26  
    Ocena: 31
    Bardzo proszę o poczytanie starszych postów, bo temat przewijał się setki razy.
  • REKLAMA
  • #3 512460
    Cudnny
    Poziom 11  
    Czytałem wcześniejsze posty ale ja jestem początkującym jeżeli chodzi o siemensy, bo w nokiach to już co innego!! Bo tam piswza o jakis logach, ale linków do programów nie ma!! Chciałbym wszystko wiedziec od początku :)!! Z góry dzieki!!
  • #4 512503
    Gate
    Poziom 23  
    Ocena: 95
    Wgraj mu plik naprawczy, później flashowanie na wyższą wersję. Poczytaj sobie o prostokąciuku było wiele razy.
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #6 512871
    Cudnny
    Poziom 11  
    Rozumiem was wszystkich!! Ale mam taki problem że nie mam prgramików oraz żadnych fleshy, raczej mam jeden pożyczyłem takiego samego fona od kumpla i sobie zgrałem!! Próbowałem go wgrać programem "x 35 flescher" no i teraz na 2 sekundy się włancza i wyłancza od razu i nic się nie pojawia!! Co ja mam robić!! POMOCY :cry:
  • #7 512886
    stil
    Poziom 13  
    Daj mi maila, wyślę Ci loggera, zgrasz loga z fonu a później wgrasz przekalkulowane dane i domyślny eeprom. Wyślę ci Logger Uploadera i Downloadera. Tak chyba pójdzie najszybciej. Jedyne 1000$ i po zawodach ;)
  • #8 512903
    jerry77
    Poziom 26  
    Ocena: 31