logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

allegro - pomoc z płatnosciami

tomeceq56 30 Lip 2008 13:02 2418 12
REKLAMA
  • #1 5391706
    tomeceq56
    Poziom 10  
    Witam jestem zielony w sprawach Allegro i formach płatnosci, a konto mam na Ojca bo ja mam dopiero 16 lat. a mój problem brzmi tak:
    kupiłem plyte na allegro o wartosci 5 zł. za przesyłke listem poleconym musze zapłacic 6 zł a za przelew a banku 4 i z plyty za 5 zł muszer zaplacic 15. czy jest moze sposób by placic taniej za przedmioty kupione na allegro??.
  • REKLAMA
  • #2 5391725
    elektryk
    Poziom 42  
    Ocena: 240
    Możesz wysłać przelew z banku internetowego albo zapłacić przy odbiorze osobisty. Co do kosztu przelewu to w niektórych bankach przy wpłacie w danym banku na konto nie ma prowizji.
  • #3 5391746
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • REKLAMA
  • #4 5391832
    tomeceq56
    Poziom 10  
    Rozumiem czyli taniej jest przelewac pieniadze przez internet. ale czy moge załozyc sobie konto naprzykład na mbanku i czy za utrzymywanie takiego konta są jakies opłaty i jak wpłacic na takie konto pieniądze??
    i Mam jeszce jedno przy kupnie większych rzeczy np. Ksiąki ile kosztuje przesyłka kurierska?? czy jest to jedna stała cena czy cene tą ustala sprzedawca ??

Dodano po 5 [minuty]:

aha i jeszcze jedno pytanie o co chodzi z tymi płatnosciami Allegro?? czy mając wlasnie konto na np. mbanku pozwoli mi płacic sprzedającemu wlasnie w ten sposób??
  • #5 5391978
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • REKLAMA
  • #6 5392563
    tomeceq56
    Poziom 10