logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

LPC2103F – odczyt wsadu, edycja komunikatów menu i ponowny zapis przez RS232

alll 10 Wrz 2008 20:16 2434 8
REKLAMA
  • #1 5523296
    alll
    Poziom 12  
    Ocena: 14
    Witam forumowiczów!!
    Nie ukrywam jestem nowicjuszem w tej dziedzinie,ale kto pyta nie błądzi :).
    Mam działające urządzenie w którym jest zainstalowany LPC 2103 i tu moje pytanie -Urządzenie ma obcojęzyczne menu,czy jest możliwość zczytania wsadu mikrokontrolera zmiana komunikatów i wczytania go ponownie ? płytka ma złącze 6 pinów (pewnie rs232 używany do upgrade-u softu) .Proszę o odpowiedź czym i jak się do tego zabrać (o ile jest to możliwe).
    Pozdrawiam
  • REKLAMA
  • #2 5523499
    Zbych_
    Poziom 25  
    Ocena: 6
    alll napisał:

Nie ukrywam jestem nowicjuszem w tej dziedzinie,ale kto pyta nie błądzi :).

Kto pyta ten już zabłądził :-).

alll napisał:
    Mam działające urządzenie w którym jest zainstalowany LPC 2103 i tu moje pytanie -Urządzenie ma obcojęzyczne menu,czy jest możliwość zczytania wsadu mikrokontrolera zmiana komunikatów i wczytania go ponownie ?

Jeśli napisy są trzymane wewnątrz procesora i jest on zabezpieczony, to twoje szanse gwałtownie maleją. Sprawdź najpierw, czy na płytce nie ma jakichś innych pamięci np. szeregowych flashy, czy eepromów. Może w nich są trzymane napisy.
  • #3 5524029
    markosik20
    Poziom 33  
    Ocena: 147
    alll napisał:
    ... płytka ma złącze 6 pinów (pewnie rs232 używany do upgrade-u softu)