logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak przerobić stroboskop samochodowy z wtyczki zapalniczki na inne napięcie?

Methiu83 11 Wrz 2008 21:37 8013 11
REKLAMA
  • #1 5526897
    Methiu83
    Poziom 10  
    Ocena: 23
    Witam :) Mam takie pytanie. Zakupiłem sobie 2 stroboskopy do auta, które są podłączone do jednej regulacji. Jednak mają one końcówke pod napięcie zapalniczki. Chciałbym to przerobić, aby podłączyć to pod inne napięcie. Tyle, że jakie ? Teraz jest problem jak to zrobić jestem zielony z tej dziedziny :) Gdzie podłączyć plusa , a gdzie minusa ? Pozdrawiam i proszę o pomoc :)

Post był raportowany.
    (Pomocy!) – ozdobnik? -->REGULAMIN pkt 11.
    Następnym razem będzie OSTRZEŻENIE. [hefid]
  • REKLAMA
  • #3 5528323
    hefid
    Spoczywaj w Pokoju
    Ocena: 6157
    Przeniosłem z: Optoelektronika i Efekty Wizualne
  • #4 5528409
    Daniel Pietras
    Poziom 21  
    Ocena: 36
    Stroboskopy są zwykle wysoko napięciowe.Ale jeżeli to miało wtyk do zapalniczki to jest na 14,2V (potocznie 12V). Czerwony zwykle plus,czarny minus. i popatrz czy przypadkiem we wtyczce nie było jakichś elementów
  • REKLAMA
  • #5 5529221
    Methiu83
    Poziom 10  
    Ocena: 23
    Dokładnie wygląda to tak. Są 2 storboskopy połączone podwójnym kabelkiem czarnym i czarnym z białym paskiem, dochodzą one do małej plastikowej puszeczki w której się znajduje płytka i jakieś tam bezpieczniki ? następnie od tej puszki wychodzą 2 połączone kabelki czarny i czerwony i połączone są z przełącznikiem od włanczonia wyłanczania , regulacji stroboskopów od tego włącznika dopiero wychodzą 2 połączone kabelki czarny i czarny z paskiem które włąsnie są przylutowane do wtyczki zapalniczki :) Jak to podłączyć z przodu samochodu ? Pozdrawiam
  • #6 5529478
    Stary1952
    Poziom 32  
    Ocena: 242
    Methiu83 napisał:
    Jak to podłączyć z przodu samochodu ?