logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak udostępnić drukarkę i foldery między laptopem HP 6720s a PC przez WiFi?

DJ_Duro 23 Wrz 2008 21:23 19165 11
REKLAMA
  • #1 5565016
    DJ_Duro
    Poziom 12  
    Ocena: 5
    Witam. Jestem początkujący i mam pewien problem. Przeczytałem już dużo artykułów o udostępnianiu plików i drukarek, ale w dalszym ciągu nie potrafię sobie z tym poradzić.

A więc tak. Mam dwa komputery laptopa oraz PC, oba to Windows Home. Komputery są połączone z internetem poprzez wifi. Dokładnie to wygląda tak że do modemu od usługodawcy (Multimedia Polska) mam podłączony access point (TP-Link TL-WR340G). Oba komputery łączą się z nim bezprzewodowo. W PC'cie mam kartę sieciową (TP-Link WN321G), a w notebooku jakąś standardową (Laptop to HP 6720s).

A teraz do rzeczy. Chciałbym po pierwsze udostępnić drukarkę podłączoną do PC tak abym mógł drukować na niej z laptopa (gniazdo gniazdo LTp). Dodatkowo chcę miedzy komputerami udostępniać pliki. Najlepiej żeby był to jakiś jeden folder do którego mógł bym skopiować coś z laptopa i odczytać w PC i na odwrót.

Czy mógłby mi ktoś pomóc i wytłumaczyć jak to zrobić? Będę nagradzał!

Pozdrawiam
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #3 5565236
    zonkil
    Poziom 31  
    Ocena: 346
    Na obu komputerach muszą być te same grupy robocze bo inaczej nie będą się widzieć. Drukarkę dodajesz poprzez opcję "Dodaj drukarkę" tylko, że ustawiasz ją jaką sieciową.
  • #4 5565246
    DJ_Duro
    Poziom 12  
    W podanych linkach nie ma nic o udostępnianiu plików i drukarki. Są tylko dane techniczne routera...
  • Pomocny post
    #5 5565285
    zonkil
    Poziom 31