Chce sobie kupić jakiś odsysacz do użytku domowego .Miałem kiedyś te ręczne ale jakoś słabo mi to odsysało albo ja nie potrafię .Patrzyłem na allegro i widzę tam takie elektryczne .Związku z tym mam pytanie jaki byście mi polecali kupić , najlepiej taki co dobrze ssa .Myślałem też nad stacją lutowniczą z odsysaczem jak takowa jest.
Są stacje z odsysaczem, ale są drogie. Możesz kupić też odsysarkę (rozlutownicę) Ayoue 474 i jest to dobrzy sprzęt.
A możesz i sprawic sobie podgrzewany odsysacz za 15 zł, zależy czego oczekujesz.
Dziękuje za szybką i konkretną odpowiedz.Już wyjaśniam , chodzi o to żeby nie za drogo bo i tak nie lutuje zawodowo chodż z zawodu jestem elektronikiem wiec raczej stacja lutownicza (droga) odpada.Praktykę mam w lutowaniu lutownicą transformatorową.Właśnie zastanawiam sie nad kupnem tego podgrzewanego odsysacza ale nie wiem czy to ma sens , jakie sa zalety bo średnica tej rurki na oko jest dosyć wielka.Oczekuje od odsysacza żeby dobrze odsysał na dzień dzisiejszy chce sobie odlutować wyłącznik zasilania z telefonu komórkowego
Ja używam odsysacz podgrzewanego. Czyli de facto lutownice z grotem przelotowym z zintegrowanym odsysaczem. Zapłaciłem za to urządzenie 15zł. Kupiłem dwie sztuki jedną dla siebie drugą dla znajomego. Oba urządzenia działają świetnie i od paru miesięcy niema z nimi problemu. Jest to po prostu dzień do nocy w porównaniu z manualną odsysarką + lutownica.
Pracuje się wygodnie i bez zarzutów.
Żywotność określam na około 7mc intensywnej pracy hobbystycznej.
Kolega używa w pracy zawodowej urządzeń lutowniczych z najwyższej półki ale na ten temat tego urządzenia wypowiada się również pozytywnie.