Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Lublin serwo wł. i wył. silnika

13 Mar 2004 09:54 2015 4
  • Poziom 16  
    Przy pompie jest elektromagnes włączania i wyłączania siłownika chyba z jakimsik przekażnikiem .Może ktoś wie jak to działa ????
  • Spec od samochodów
    Popodaniu napiecia silownikjest wypychany i otwiera zawor sa dwa modele sdilownikow starsze mialy jedan plus na stale a drugi po zaplonie w nowych musisz obydwa przewody zewrzec ipodlaczyc po stacyjce

  • Poziom 21  
    Wlock akurat jest odwrotnie po podaniu napięcia siłownik jest wciągany dżwignia pompy opada w dół i można uruchomić samochód a po wyłączeniu stacyjki sprężyna siłownika wypycha grzybek do góry wraz z dżwignią pompy i silnik automatycznie gaśnie.
  • Poziom 16  
    Ja też zwarłemte dwa przewody,ale wy wiecie o co mi chodzi????Dlaczego i jek to działa.Skoro odwrócę kolejność podawania napięcia i siłownik ani drgnie.A następna sprawa to jeden plus mam po stacyjce a drugi pokazuje się w czasie kręcenia rozrusznikiem. 8O

  • Poziom 21  
    Tych siłowników było kilka rodzaji i klilku producentów. Były siłowniki jedno przewodowe dwu i trzy przewodowe.Jeżeli masz siłownik jednoprzewodowy to na ten przewód podajesz plus po stacyjce masę ma z obudowy i po przekręceniu kluczyka od razu łapie i trzyma. Jeżeli siłownik ma dwa przewody to ma dwa uzwojenia jedno - plus po stacyjce jako podtrzymanie, drugie-plus z rozrusznika wciągnięcie rdzenia siłownika.Masa z obudowy.No i z trzema przewodami to samo z zasilaniem atrzeci kabel to masa którą trzeba przykręcić na obudowę pod śrubę mocującą siłownik.