Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Volvo 850 2.5 20V - rozrząd

04 Gru 2008 22:30 8038 3
  • Moderator Samochody
    Witam, dostałem auto już z zdemontowaną i rozebaną na części pierwsze głowicą i mam je złożyć do kupy. Już prawie wszystko doszedłem co od czego tylko nie mam pojęcia jak ustawić rozrząd, na wałkach nie ma żadnych znaków, na wale niby jakiś dziwny jest ale jest on przed GMP pierwszego tłoka.
    Może ktoś mi poradzi jak się do tego zabrać?
  • Moderator Samochody
    Niestety nie przyda się, na rysunku wszystko się zgadza oprócz znaków bo ich tam nie ma, a przynajmniej tych na wałkach. W sumie bez sensu gdyby miały tam być znaki bo koła są na fasolkach.
    Znalazłem zdjęcia specjalnego przyrządu do blokowania wałków więc już wiem jak mają być ustawione tylko nadal nie jestem pewien co do tego znaku na wale :|
  • Moderator Samochody
    Silnik poskładany, ale przydała by mi się jeszcze informacja gdzie w tym aucie jest/powinien być filtr par paliwa. Węzyk idący od zbiornika kończy się pod akumulatorem i nie jest nigdzie podłączony. Nie wiem też do czego jest zaworek przy filtrze paliwa, wogule to najlepiej jakby ktoś mi podpowiedział jak mają być podłączone wszystkie wężyki podciśnienia.
    Silnik pracuje dobrze ale ma za wysokie obroty biegu jałowego i nie doszedłem jeszcze dlaczego, 1200 obr/min na rozgrzanym silniku, zimny 1500.

    edit:
    Problem z obrotami był bo ktoś grzebał przy przepustnicy, ustawiłem po swojemu i jest ok.