logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Ferguson konwerter - brak kanałów po ponownym włączeniu telewizora

kicz99 09 Gru 2008 19:17 2117 12
REKLAMA
  • #1 5838403
    kicz99
    Poziom 2  
    Witam mam pytanie jestem nowa na tym forum i nie znam się całkowicie na elektronice. Oglądałam telewizję po jej wyłączeniu i ponownym włączeniu wszystkie kanały które wczesniej działały przestały działać. Wcisnęłam przycisk sat na pilocie żeby zminić na polsat cyfrowy bo myślałam ze coś się przestawiło, a tam do wyboru tylko: wszystkie albo hotbird, kiedy wczesniej byl polsat, cyfra plus i takie tam, co mogło się zepsuć i jak to naprawić???
  • REKLAMA
  • #2 5838443
    Marek-B
    Poziom 25  
    Ocena: 56
    Podaj model tunera satelitarnego . na pewno ktos taki ma i ci pomoże .
  • #3 5838449
    kicz99
    Poziom 2  
    model to ferguson fx 660 cr
  • REKLAMA
  • #5 5840325
    Pieron
    Poziom 31  
    Ocena: 84
    Wyglada na to jak by "cos" skasowalo liste "ulubionych" jesli masz na liscie hotbird odszukaj programy na liscie hotbird-a np. TVP1 i sprawdz czy jest sygnał i odbiór tych programów jeśli tak to wgranie nowej listy rozwiaże problem.
  • #6 5844154
    Tracer2
    Spoczywaj w Pokoju
    Ocena: 309
    nacisnij SAT i ustaw w tym menu "Wszystkie"
    Wybór list kanałów masz u góry pilota przycisk"FAV"

Przywracanie listy jest w MENU ,Ustawienia fabryczne.
    W tym menu też można skasować ale tam chyba nie byłeś...
  • #7 5844314
    zbyszek_
    Poziom 26  
    Ocena: 109
    To jest "ONA" mysle że wyleciała ci lista.Skanuj niebo na HB a naj to z kompa wgrać bo szybko i poukładane.Jak nie kumasz jak to zrobić polecam tego co ci toukładał da sobie radę.Za wiele na tym forze mie można szczegułow więc sorry.Fabryczne ustawiejnie jak się domyślam o co ci chodzi nic nie da.Ale za to Pozdro
  • #8 5844586
    Tracer2
    Spoczywaj w Pokoju