Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jaki tuner kupić?

misiaty1985 23 Gru 2008 15:31 2900 3
  • #1 23 Gru 2008 15:31
    misiaty1985
    Poziom 16  

Cześć wszystkim.
    Nigdy nie używałem telewizji satelitarnej cyfrowej (rzadko też oglądam tv) ale mam pytanko jaki tuner kupić??
    chodzi mi o coś do około 300 PLN.
    Zastanawiałem się nad
    Linbox 7818 CR
    Link

Linbox 7819 CRCI HDMI
    Link

FERGUSON FX 7600UCI CR - II
    Link

Ferguson DVP868HD
    Link

i nad czymś z Linux
    OPTICUM 7100CXE
    Link

OPTICUM 4100TSCXE COMBO
    Link

Podobno ferguson jest w miarę dobry i łatwo wgrać do niego oprogramowanie.Zleży mi też abym mógł oglądać (kiedyś) jakieś kodowane kanały. Nie znam się na tych dodatkowych wejściach w tunerach i nie wiem które do czego się nadają. Proszę o rade.
    Ps mam starą satelitę analogową wraz z talerzem 90cm. Będę musiał zmieniać czaszę i konwerter ?

0 3
  • #2 23 Gru 2008 17:00
    briti
    Poziom 13  

czasza się nie zmienia, konwerter pewnie tak.
    tunery Opticum nie są na linuksie.
    swego czasu do Fergusonów (podobnie jak do opticum/Globo) było dużo softów tzw. alternatywnych.
    teraz już po wszystkim.

chcesz kupić coś naprawdę dobrego - zainteresuj się ofertą Technomate (www.technomate.com.pl)
    ja miałem Fergusona ten wymieniony przez Ciebie model - jak zobaczyłem jakość Technomate, wymieniłem od razu...

0
  • #3 23 Gru 2008 18:08
    misiaty1985
    Poziom 16  

Nie wiem czy dobrze rozumiem to co wyczytałem na stronie technomate. Aby mieć możliwość oglądania Cyfrowego Polsatu lub telewizji na kartę to muszę kupić TM-5400CI+ Super PVR - czytnik CONAX + CI Link.
    A jak w tych tunerach z nagrywaniem przez USB? I jak jest z aktualizacją listy kanałów?
    Zawsze jest problem wieczorem kto co ma oglądać :D.