Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

BMW e36 SWAP z 1.8iS na 2.8 - pomoc w instalacji

05 Jan 2009 16:56 17497 6
  • Level 19  
    Witam, kolega prosił mnie żeby mu zrobić instalacje do nowego silnika 2.8 który chce założyć do BMW e36 1.8iS

    Nowy silnik pochodzi z BMW e39 1997r z EWS3. Mam EWS3, kluczyk, cewke, komputer do tego silnika, kompletna instalacje silnika (do złącza w komorze silnika) oraz fragmenty oryginalnej instalacji z E39.

    Pytałem jak wygląda sprawa immo off w tym silniku lecz każdy narzeka że cieżka sprawa, emulatory itp. Więc zostaje z oryginalnym EWS.

    Teraz moja prośba / pytanie. Czy podeśle mi ktoś kompletny opis pinów w okrągłej wtyczce z bmw e36 (łączącej silnik z reszta instalacji samochodu), opis kostek z bmw e39 (łączących silnik z reszta instalacji samochodu), kompletne schematy obu pojazdów lub poprostu schemat e36 z silnikiem 2.8 bo takie występowały? Najlepiej z kolorami przewodów.

    Autodata podaje tylko informacje o wewnętrznej wiązce silnika także niewiele mi to pomaga.

    Z góry serdecznie dziękuje i pozdrawiam
    [30.03.2021, darmowy webinar] Nowoczesna diagnostyka maszyn, monitorowanie i przewidywanie awarii. Zarejestruj się
  • Level 17  
    Ten ews już jest ogarnięty, robi to ktoś z łodzi (poszukaj na forach bmw a znajdziesz kontakt), a schematy masz tu Link
  • Level 2  
    kolego a z tym isesem to co zrobiliście bo bym go chetnie kupił
  • Level 19  
    Temat oczywiście dawno ogarniety. EWS pozostawiony w niezmienionej formie i pewnie dzięki temu działa bezproblemowo ;) Kolego baks6666 na PW masz namiar do gościa zajmującego się cześciami do BMW. Pozdrawiam i zamykam temat ;)
  • Level 10  
    Kolego jak sobie poradziles z ewsem dokaldnie?
  • Level 19  
    EWS podłączylem tak jak fabrycznie (tj. 2 zasilania, masa, linia do kompa, cewka). Nie pamietam ale chyba rozrusznik został bezpośrednio ze stacyjki. W cewce zamocowałem transponder z kluczyka a wszystko to upchalem nad nogami kierowcy. Pewnie założyłbym cewke normalnie na stacyjke a transponder do kluczyka ale auto przyjechalo do mnie troche zdekompletowane, m.in. bez stacyjki
  • Level 10  
    zasilania z czegow ziales dokladniej?? i ile kabli szlo do kompa? Bo wtyczka od ews troche tych kabli ma mam wtyczke od ews z kawalkami kabli i ztreba by to wsyztsko ogarnac w jedna calosc