logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak przestroić Sharp 37EM-33S z Niemiec i ustawić fonię?

Maxxio 04 Kwi 2004 18:22 2032 11
  • #1 579646
    Maxxio
    Poziom 11  
    Ocena: 3
    Witam! Dostal sie w moje rece Sharp37em-33S przywieziony z Niemiec!I mam klopot!Jestem amatorem i nie wiem jak sobie poradzic! :cry: oto moje pytania:
    1.Jak przestroic mam tego Sharpa abym mogl ogladac kanaly telewizyjne?
    2.Ten Sharp tez nie posiada fonii?(czy musze zastosowac fonie rownolegla jesli tak to jaka?)
    3.Jaki standard dzwieku ma ten Sharp ?
    Prosze o pomoc bo sam jako amator tego nie potrafie zrobic!
    DZIEKUJE WSZYSTKIM I POZDRAWIAM
  • #2 579694
    praktyk
    Poziom 23  
    Ocena: 19
    Telewizor przywieziony z Niemiec ma identyczne kanały jak nasz krajowy-więc musi dać się zaprogramować.Natomiast fonia ma częstotliwość 5,5 Mhz i wymaga przestrojenia.Najlepij użyć do tego fonii równoległej"kablowej"nawet jak nie masz kablówki gdyż są one najlepiej zrobione.Producentów jest sporo np: MJM,OMEGA itd...
  • #3 579798
    Maxxio
    Poziom 11  
    A jaka fonie zastosowac w tym Sharpie na 12V czy 5V!??? I czy moze ma ktos schemat tego telewizora z rozrysowaniem gdzie trzepa podlaczyc fonie rownolegla!??Wiem, ze to banalne pytania ale jestem amatorem znam sie tylko na radioodbiornikach!;(Jesli moge prosic to moglby mi ktos na schemacie tego odbiornika wyrysowac jak mam podlaczyc dokladnie tor fonii i przeslac ten schemat?!! POMOCY:(
  • #4 579885
    track
    Poziom 16  
    Ocena: 26
    Najlepiej jak będzie na 5V,a już dobrze jak z MJM.Do omegi niemam zaufania po kilku wpadkach z ich produktami.
  • #5 581419
    Maxxio
    Poziom 11  
    Jak podlaczyc fonie rownolegla do tego Sharpa!!???Prosze o dokladny opis bo nie mam pojecia jak to zrobic!???Dzieki
  • #6 581461
    DiZMar
    Poziom 43  
    Ocena: 6642